קיץ זה ממש לא תירוץ: הדרך להתלבש צנוע בשיא הסטייל

הטמפרטורות שעולות גורמות להשיל מעלינו בגדים, אך עבור לא מעט נשים דתיות וחרדיות - זו לא אופציה ממשית • המלצות שאתן חייבות ליישם, גם אם אתן לא מקפידות על כללי ההלכה

יובל דיין בסטייל צנוע בוהו שיק

מעל 20 אחוזים מהאזרחים היהודים במדינת ישראל מגדירים עצמם כדתיים או חרדים, כך עולה מהסקר האחרון שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

נשים שמשתייכות לחברה הדתית מקפידות לרוב על לבוש צנוע. הן אינן חושפות ברכיים, מרפקים או חזה, חלקן נמנעות מצבעים מסוימים וזועקים כמו אדום, וכמובן אם הן נשואות, הן דואגות לכסות את שיער ראשן בפאה, מטפחת או כובע. לכל זרם דתי וחרדי יש חוקים וכללים משלו, וכל אישה בוחרת לעצמה מה רמת הצניעות שעליה היא מקפידה.

בשנים האחרונות, מאז כניסתן של הרשתות החברתיות, צצו המון בלוגריות אופנה דתיות וחרדיות שאוהבות אופנה וטרנדים, ומצליחות לעורר השראה אצל העוקבות שלהן.

צנועה ויפה. קייט מידלטון, צילום: רויטרס

בנוסף, נשים מוכרות שמחבבות את האופנה הצנועה כמו קייט מידלטון למשל, הפכו להיות אייקון אופנה בקרב החברה הדתית. אז איך אפשר להיות אופנתיות, לאמץ טרנדים ועדיין לשמור על צניעות? אספנו מספר דוגמאות.

קודם כל, חשוב לדעת מה הטרנדים של העונה, ולחלק אותם לטרנדים שקשורים לגזרות כמו קאט אאוט, וטרנדים שקשורים להשראות וצבעוניות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by A D I E L V A K N I N (@adiel_vaknin_)

אחד הטרנדים החזקים של קיץ 2022 הוא הצבע הוורוד. אנחנו רואים את הצבע הזה בכל פריטי האופנה והאקססוריז, ולכן, מי שרוצה לאמץ לוק טרנדי אך צנוע יכולה לבחור בשמלה צנועה מבד דק (בכל זאת קיץ) בצבע ורוד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by shirel avrahami | שיראל אברהמי (@shirelavrahami)

טרנד נוסף שאנחנו רואים על כל הפאשניסטות וכוכבות הרשת, הוא טרנד החליפות - אאוטפיט שמורכב משני פריטים מאותו הבד. גם כאן, הגזרה יכולה להיות צנועה, והחליפה יכולה להיות מורכבת מחצאית ארוכה וטופ מאותו הבד בעל שרוולים ארוכים או 3/4.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by influencer מירי ביילין (@miribeillin)

צבעים בוהקים אתנו כבר כמה עונות, ובקיץ הם חוגגים. אז שחררו את השחורים והאפורים, ובחרו בשמלות או חצאיות בצבעים חזקים כמו כחול רויאל, ירוק דשא, כתום אש או צהוב שמשי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yuval Dayan (@yuvaldayan1)

הבוהו שיק סוחף נשים רבות שאוהבות את הסטייל שמגיע היישר משנות ה-70 וכולל צבעי אדמה חמים, בדים נשפכים והדפסים של פרחים או כתמי צבע עדינים. הטרנד הזה מתאים בול לנשים ששומרות על צניעות כי הוא כולל שמלות מקסי בגזרות רחבות ועוטפות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by mirisiton (@sitonmiri)

הטרנד האחרון שחזק מאוד הקיץ כולל את הצבע הלבן. זו יכולה להיות שמלה, או חצאית וחולצה, העיקר שהטוטאל לוק יהיה לבן. אפשר לשלב עם חגורות, תיקים וסנדלים בגוונים של חום או קש למראה קיצי של חופשה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר