כל אחת יכולה: סודות האיפור של הקרדשיאן נחשפים

בטרנד שהפך לוויראלי בטיקטוק, המאפרת של קים קרדשיאן, קנדל ג'נר והיילי ביבר הדגימה את השיטה שבה היא יוצרת פנים מחוטבות • ולא, זה מלא מה שאתן חושבות • צפו

הקרדשיאנס, צילום: HULU

רוצות להיראות זוהרות כמו הכוכבות הגדולות? המאפרת הצמודה של השמות הכי חמים בהוליווד חושפת את שיטת האיפור שלה לעור זוהר ורענן, והרשת גועשת.

ילדה של אבא: החולצה של היילי ביבר מעוררת סערה בעולם

הקרדשיאנס משיקות את הפרויקט החם הבא

המאפרת מרי פיליפס אחראית לאיפור של לקוחות מהשורה הראשונה, בהן קנדל ג'נר, היילי ביבר, ג'ניפר לופז, קים קרדשיאן ועוד רבות וטובות.

@makeupbymaryphillips#maryphillipsmakeup#maryphillipshack#contourtechnique#foundationhack#makeuphack♬ Lo-fi hip hop - NAO-K

אז מה הסוד אתן שואלות? ובכן, פיליפס הפכה את הסדר הרגיל של איפור הפנים – בדרך כלל מניחים מייקאפ כבסיס, ואחריו נותנים צורה ונפח לפנים באמצעות קונטור והארות. ומה פיליפס עושה? קודם כל היא מצלילה ומאירה את הפנים באמצעות קונטור וקונסילר, ורק אחריהם היא מניחה את המייקאפ. מוזר, אבל עובד – כמו שיעידו הלקוחות המרוצות, שמציגות מראה פנים מחוטב אך רענן.

@inamarimaki

Ms Mary Phillips foundation & contour trick ofc

♬ original sound - MARINA

בימים האחרונים הטכניקה הפכה ויראלית בטיקטוק, ופיליפס הצטרפה בעצמה לחגיגה, והעלתה אתמול (שני) את הסרטון הראשון שלה ברשת החברתית, שזכה בתוך פחות מיום ליותר ממאה אלף צפיות, ומאות תגובות. בסרטון פיליפס מדגימה את השיטה, ומסבירה: "אנחנו בעצם מבליטים את העצמות מתחת לעור באמצעות קונטור וההארות".

בסרטון היא נראית כשהיא מניחה קונטור נוזלי בגוון חום בכל האזורים שדורשים הצללה, וקונסילר בהיר להארות. לאחר מכן היא מניחה את המייקאפ מעליהם בטפיחות עדינות, והתוצאה שמתקבלת הצליחה להפתיע אותנו. המראה שמתקבל הוא בהחלט רענן, ועם זאת ההצללות המוקפדות נראות לעין.

היילי ביבר מציגה סקין מושלם, צילום: אי.פי.אי

כנראה שהסוד הוא בהנחת המייקאפ בשכבה עדינה יחסית, ובטפיחות ולא במריחות שעלולות להפוך את כל העסק למכוער. כמובן שבאיפור כזה נדרשות הצללות רטובות עם חומר נוזלי, ולא באמצעות אבקות. אחרי הנחת המייקאפ ניתן לחזק את ההצללות באמצעות אבקה, למי שמרגישה שהיא רוצה יותר הדגשה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Mary Phillips (@maryphillips)

לפעמים יציאה מהנורמה והשגרה מביאה אותנו למקומות חדשים, ואנחנו חושדים שמדובר בטריק מוצלח, שנשים רבות צפויות לאמץ לשגרת האיפור היומית שלהן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר