רביעי: השתדלו להימנע מעימותים

בתולה: אתם עשויים לקבל הצעה עסקית מפתה • עקרב: אתם מתכננים נסיעה ומרבים להתרגש מהחופשה הצפויה • תחזית אסטרולוגית מלאה ל-29.6

גלגל המזלות, צילום: GettyImages

טלה
שותפות שאתם מעורבים בה נמצאת במצב עדין. תנו את הדעת על כך והשתדלו להימנע מעימותים. הזנחה שאתם אחראים לה מביאה למצב לא נעים. עליכם להתמודד עם מה שקורה באומץ וביושר. כדאי לפתוח את העניין רגע לפני שהכול נוחת עליכם.

שור
מישהו שאינכם מעוניינים בו ממשיך לפזר מסרים, אך נראה שרמזיו רק מכניסים אתכם לאדישות גדולה יותר. למרות המאמצים המושקעים כדי לרצות אתכם, אתם לא מבסוטים. אם תמתחו את החבל יותר מדי, אתם עלולים להרוס משהו טוב.

תאומים
מוטב שתלמדו להשקיע בתחום הכלכלי את אותה כמות זמן וכוח שאתם משקיעים בזוגיות. יש ירידה מסוימת באנרגיה, וזאת בזמן שאתם יודעים שכל יום שעובר הוא חשוב מאוד. הקפידו על כל פרט ופרט שיכול לסייע לכם לבסס את מעמדכם בעבודה.

סרטן
זה מן יום ייחודי של התחברות למקורות הידע. מידע חשוב מגיע אליכם בדרכים עקלקלות. חלה התפתחות של ממש ביחסי קירבה ואינטימיות עם בני המין השני. שיתוף פעולה עסקי מעניין מתחיל להתפתח עם בן מזל תאומים.

אריה
אתם במצב רוח מצוין והדבר בא לידי ביטוי בכול התחומים. עיקרון הרצף חיוני להצלחה בתחום העסקי. נא לא להפסיק מידי פעם למנוחה. אתם קוטעים את הקצב הטבעי של הדברים ובכך מטרפדים את הניסיונות של עצמכם להתקדם.

בתולה
צפויה פגישה מפתיעה עם מישהו מהעבר הרחוק שלכם, שבשמו מופיעה האות ש'. אתם עשויים לקבל מאותו אדם הצעה עסקית מפתה. כדאי לבדוק היטב את תוקף העניין ומי עומד מאחורי התוכניות הגרנדיוזיות.

מאזניים
היום שוב תעסקו יותר מידי בנושא העבודה. העניין מעסיק אתכם כיוון ששעות העבודה שלקחתם על עצמכם פשוט אינן הגיוניות. עליכם לקבל החלטה ובהקדם! הזוגיות במצב די קשה וכדאי מאוד לנסות לפתור את ההתלבטות המתמשכת.

עקרב
אתם מתכננים נסיעה ומרבים להתרגש מהחופשה הצפויה. אדם נוקשה מתרכך כלפיכם. כדאי שתנהגו בעדינות ובטקט כדי לא לאבד את היתרון היחסי שהשגתם. הימנעו ממאבק כוחות, שלא רק שאינו תורם לכם אלא רק מקלקל.

קשת
זה מן יום אשר בו אתם נכנסים למצב רוח פילוסופי במקצת ומתלבטים לגבי האחריות שלכם בקשרים רומנטיים. כדאי לבחון מה אתם תורמים ומה גורם לצד השני לחרוק שיניים. יום מתאים לשיחות נפש. נסו לאזן בין הצרכים שלכם לבין מה שמצפים מכם.

גדי
בתחום האישי, אתם מגיעים למצב תקוע, שנראה כאילו דורש פתרון מיידי. שיחה עם אדם שלא ראיתם מזמן, מאפשרת לכם לתפוס את הדברים בפרספקטיבה הנכונה. צעד מפתיע ובלתי מוסבר גורם לכמה אנשים סביבכם להלם.

דלי
לעיתים אתם נוטים להאשים אחרים בבעיות שיש לכם עם עצמכם. התשוקות והרצונות שלכם הם למעלה מכוחותיכם, לפחות בשלב זה, אז פשוט תרדו מזה. אתם סובלים מעומס והייתם רוצים להסתגר ולהתנתק מכולם.

דגים
חיזור מקורי יביא לסילוקם של אלה המתחרים בכם. אל תפנו אל ההגיון של הצד השני, אלא לרגשותיו. אתם זוכים בקידום, שהמסר הנלווה אליו שווה הרבה יותר מתמורתו הכספית. אתם עלולים להיפגע מטיפוס שכלל לא ראוי לחברתכם.

לתחזיות אסטרולוגיות נוספות היכנסו לאתר אלטרנטיבלי

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר