בזכות טיילור סוויפט: בר המשקאות קיבל חשיפה עולמית

האלבום החדש של הזמרת כולל שיר בשם "The Black Dog", המדבר על פאב הממוקם בלונדון • המקום שזכה לפרסום רב, מגיש מנות כמו ריזוטו אפונה, סלמון מטוגן וכריך רוסטביף לצד קוקטיילים קלאסיים ובירות שונות

טיילור סוויפט. צילום: איי.פי.

שלשום (שישי) יצא האלבום החדש של טיילור סוויפט "The Tortured Poets Department", שקיבל כותרות רבות בעולם והצליח להפתיע את המעריצים, כאשר הזמרת בחרה להוציא אלבום כפול. מי שעוד הופתע, הוא בר קטן בלונדון בשם “The Black Dog”, שעליו שרה סוויפט ואפילו קיבל שיר הנושא את שמו.

אמנם הביטוי "כלב שחור" הוא מטאפורה נפוצה לדיכאון, אבל לעניין יש משמעות כפולה. בשיר החדש, שיצא כחלק מהאלבום, סוויפט שרה על הכלב השחור בתור בר משקאות. "אני צופה בך הולך ונכנס לתוך איזה בר שנקרא הכלב השחור", שרה טיילור. למרות המשמעות העמוקה, מעריצי הזמרת גילו כי אכן יש בר שנקרא "הכלב השחור" בעיר לונדון, שם חיה סוויפט יחד עם ג'ו אלווין, האקס שלה עליו נכתב השיר לכאורה.

האלבום החדש של טיילור סוויפט,

לאחר יציאת השיר, הבר קיבל חשיפה רחבה ברשתות החברתיות וקיבל תגובות רבות. "יש לי הרגשה שאתם עומדים לקבל הרבה יותר תשומת לב", כתב אחד הגולשים. "הפאב שלכם עומד להפוך למקום החם של הסוויפטיז, תתכוננו", כתבה גולשת נוספת.

הבר שקיבל חשיפה אדירה ובלתי צפויה, שיתף כמה פוסטים בחשבון האינסטגרם שלו ונדמה כי הוא מנסה לנצל את דקות התהילה. באחד הפוסטים נכתב בהומור: "שמענו שכמה משוררים מעונים מגיעים", כאשר הבר שיתף גם סרטון של המקום על רקע השיר המדובר. גם בתיאור הבר נכתב "מקום למשוררים מעונים", יחד עם תיוג של טיילור סוויפט.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Black Dog Vauxhall (@theblackdogvauxhall)

בבדיקה שערכנו ברשת, נראה כי הבר מגיש קוקטיילים קלאסיים כמו אפרול שפריץ ובלאדי מרי, לצד בירות ממגוון רחב של סוגים. בגזרת האוכל, מוגשות מנות כמו ריזוטו אפונה, סלמון מטוגן, מולים ברוטב שום ויין לבן, כריך רוסטביף ועוף בצ'ילי.

אם תגיעו ללונדון ותרצו להגיע למקום, בעמוד האינסטגרם של הבר יש לינק להזמנת מקום, שכן צפוי עומס רב בעקבות השיר החדש של סוויפט, מומלץ להזמין מראש.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Black Dog Vauxhall (@theblackdogvauxhall)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר