הקוקטייל האהוב על טיילור סוויפט צובר פופולריות: כך תכינו אותו בבית

כוכבת הפופ האמריקנית כבר מזמן הפכה למכתיבת טרנדים, וגם הדרינק המועדף עליה מקבל לאחרונה חשיפה בינלאומית • הנה כל הפרטים והמתכון

טיילור סוויפט. צילום: רויטרס

לאחר שגרמה להחזרת ה"קוסמו", אחד הקוקטיילים האהובים בעולם, טיילור סוויפט עושה זאת שנית וגורמת לעולם להתמכר למשקה חדש ומסקרן, שכבר הפך לאהוב במיוחד באינטרנט ובברים שונים ברחבי העולם.

לפי ה"וושינגטון פוסט", סוויפט נהנתה מערב בנות במסעדה בקנזס ולגמה כל הלילה את הקוקטייל "פרנץ' בלונד", או בעברית "הבלונדינית הצרפתייה" – שמסתמן כי זהו הקוקטייל האהוב עליה. ביחס לקוסמו, הקוקטייל נחשב פחות מוכר וכולל ג'ין, אפריטיף צרפתי בשם "לילט", ליקר סן ז'רמן ומיץ אשכוליות.

@cocktails

למרות שהוא אולי לא פופולרי כמו המשקה השני, ה"פרנץ' בלונד" קיים כבר תקופה והופך לאחרונה לחובה בכל תפריט משקאות. בבר הניו-יורקי הידוע “Ray's Hometown Bar" הוא מוגש במספר גרסאות ובעל המקום מדווח כי הקוקטייל נמכר מאוד.

אם תרצו להכין בבית את הקוקטייל הסוויפטי, זה פשוט מאוד:

מתכון לפרנץ' בלונד

רכיבים:

√15 מ"ל ליקר פרחי סמבוק (כגון סן ז'רמן)

√30 מ"ל ג'ין יבש

√60 מ"ל לילט (אפריטיף צרפתי)

√60 מ"ל מיץ אשכוליות טרי

√קורטוב ביטר למון  

הוראות הכנה: לנער יחד את ליקר פרחי הסמבוק, הג'ין היבש, לילט בלאן, מיץ האשכוליות והביטר למון בשייקר קוקטיילים מלא קרח למשך 30 שניות לפחות. לאחר מכן מסננים לכוס מרטיני ונהנים מהקוקטייל האהוב יחד עם שיריה של הזמרת.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר