מסעדת השף האהובה שנסגרה - נפתחת באופן מחתרתי אצלנו בבתים

בצל מלחמת חרבות ברזל, הודיע השף אסף גבאי ללקוחותיו הנאמנים בהודעות פרטיות כי מסעדת הדגים המוערכת שיינע תחזור לפעול, אבל בדרך יוצאת דופן • בימים אלה הוא מגיע לבתים ומכין את מנות המסעדה, שנסגרה לפני חודשים ספורים, במטבח הפרטי שלנו

סביצ'ה מוסר ים - שיינע . צילום: צילום: אפיק גבאי

באופן מחתרתי ויוצא דופן חזרה בימים אלה לפעול אחת המסעדות המוערכות בתל אביב. השף אסף גבאי, החליט לפתוח את מסעדת הדגים שיינע, שפעלה במשך כארבע שנים בצומת הרחובות השוקקת אחד העם - נחלת בנימין, ונסגרה בחודש אוגוסט האחרון. את המקום הוא פותח במסגרת שונה - בהזמנות מיוחדות עד הבית.

השף, שמסרב לכל פרסום מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל מפאת גודל השעה, ובין היתר, השתתק ברשתות החברתיות מאז נסגרה מסעדתן, בחר לשלוח הודעות פרטיות ללקוחותיו הקבועים כדי לספר על החזרה לפעילות. בהודעה הוא כתב: "שיינע מתארחת אצלכם.ן בבית!", הוא הוסיף: "מקווה שאתם.ן והקרובים שלכם.ן בטוב בימים לא פשוטים אלה. מאז סגירת שיינע, אני מקיים אירועים פרטיים בבית הלקוח. אם אתם.ן מתכננים.ות אירוע בקרוב, יותר מאשמח לבשל עבורכם.ן, אסף".

ההודעה שנשלחה לטלפונים פרטיים,

השף אסף גבאי ואשתו נטלי פתחו את מסעדת הדגים האלגנטית שיינע לפני ארבע שנים בפינת הרחובות אחד העם נחלת בנימין בתל אביב ולאט לאט יצרו לעצמם קהל קבוע ונאמן, שחזר לפקוד את המקום מתוך אהבה לאוכל ולאווירה האינטימית שיצרו.

התחושה המשפחתית מצד אחד והקלאסית מהצד השני, הגיעו לידי ביטוי בין השאר בשולחנות המעוטרים מפות לבנות שעליהם מונחות בקפידה כוסות יין, בתמונות המשפחתיות שעיטרו את הקירות, ומנות כמו סשימי דג במעטפת מלפפון או טונה אדומה טרייה עם קוויאר, שהפכו בלתי נשכחות.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Asaf Gabay‎‏ (@‏‎asafgabays‎‏)‎‏

לפני כחודשיים הודיע גבאי על סגירת המסעדה. "לפני 4 שנים נטלי ואני יצאנו למסע, מלאים בהתלהבות ותשוקה הקמנו את שיינע – מקום שמלא בנשמה ובלב שלנו, מקום שהיום, בצער עמוק ועם לב כואב אנו מחליטים לסגור ולהיפרד", כתב בעמוד הפייסבוק שלו בתאריך 31 באוגוסט".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר