פנקייק בלי סוכר: מירן בוזגלו שיתפה מתכון להכנה עם הילדים

כחלק מניסיונותיה להעניק לילדיה זמן איכות והפוגה מהמצב, כוכבת "הבוזגלוס" הכינה יחד עם ביתה פנקייק מבוסס על שיבולת שועל עם בננות ומייפל טבעי • המתכון בכתבה

הפנקייק של מירן בוזגלו. צילום: מירן בוזגלו

בימים אלה, שבהם אנחנו לא תמיד מצליחים להקפיד על תזונה בריאה ומזינה, כוכבת "הבוזגלוס", מירן בוזגלו, העניקה לעוקביה מתכון פשוט וקל לפינוק מתוק, שאחריו לא מגיעים רגשות אשמה.

כחלק מניסיונותיה להעניק לילדיה זמן איכות משפחתי ולהתנתק עד כמה שאפשר מהחדשות אליהן כולנו נצמדים באובססיביות מאז אותה שבת שחורה בה פרצה מלחמת חרבות ברזל, היא עמדה אמש (ראשון) במטבחה והכינה פנקייק בריא. את המתכון היא הכינה יחד עם בתה הגדולה, מיילי בוזגלו. הפנקייק שהכינו השתיים מבוסס על שיבולת שועל. אחרי שטרחו וטגנו, הגיע מבחן הטעימה שלא הותיר הרבה מקום לספק בקשר לתוצאה.

רוצים להכין גם? הנה המתכון

"אנחנו עושות פנקייק משיבולת שועל", הכריזה בוזגלו בפתח הסטורי בעמודה הפופולרי ברשת החברתית אינסטגרם. בסרטון הקצר היא חשפה את הפרודוקטים שהמתינו להכנת החביתיות המתוקות. נראתה בו גם בתה, מיילי, שהביעה נכונות לעזור ולקחה חלק במשימה.

בסרטון נוסף שפרסמה כוכבת הריאליטי, היא חשפה את התוצאה הסופית. "אימאל'ה, נדיר!", הכריזה בוזגלו בהתלהבות. "למה את אוכלת, אימא?!", גערה בה בתה. "הבוסית כועסת שאני אוכלת, סליחה", השיבה האם בהומור.

מירן בוזגלו מכינה את הפנקייק // מתוך עמוד האינסטגרם

עמוד האינסטגרם של מירן בוזגלו

רכיבים

1 כוס קמח שיבול שועל (או לטחון שיבולת בבלנדר)
1 כפית אבקת אפיה
2 בננות

2 ביצים
2 כפות מייפל טבעי
1/2 כוס חלב סויה

אופן ההכנה

מערבבים את כל החומרים יחד עד לקבלת תערובת אחידה ללא גושים.

מורחים מעט שמן על מחבת נון סטיק.

מטגנים עד להשחמה יפה משני צדי הפנקייק.

להגשה

סירופ מייפל טבעי

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר