צפו: זה מה שחשבנו על סדרת הפיצות החדשה של דומינו'ס

חובזה, זעתר, לאבנה ואבן יוגורט - אין ספק שסדרת הפיצות הפראית של דומינו'ס וזוכה מאסטר שף, הלל גרדי, לקחה את המנה האיטלקית למחוזות מקוריים - והכל בשם המקומיות • עכשיו נשאר רק לבדוק אם זה עובד • צוות הטועמים של "ישראל היום" התכנס באולפן עם תובנות, לבטים וליקוטים

התכנסו באולפן "ישראל היום" כדי לטעום את סדרת פיצה "פרא"

מאז הסתיים יום הפיצה הבינלאומי בשבוע שעבר (9 בפברואר), כבר עברנו לנושאים חשובים יותר, ביניהם: פוליטיקה, מלחמות ומחאות, אבל אז נהיינו שוב רעבים. (כדי להזמין שוב פיצה) החלטנו לבדוק את אחד משיתופי הפעולה המעניינים ביותר שיצאו לאחרונה בתחום הקולינריה, אותו ערכה דווקא אחת מרשתות האוכל הגדולות, פיצה דומינו'ס, עם זוכה עונת העשור בתוכנית "מאסטר שף", הלל גרדי. התוצאה של שיתוף הפעולה הזה הוא סדרת פיצה פרא החדשה. 

סדרת פיצה "פרא",

שלוש הפיצות החדשות בסדרה מבוססות על תוצרת מקומית סביב הקונספט של "פארם טו טייבל" - מהשדה לצלחת, במטרה "להביא את טעמי המרעה והשדה הים תיכוניים לפיצה המוכרת", הסבירו ברשת. התכנסנו באולפן "ישראל היום" כדי לטעום על מה כולם מדברים. אז, איך משתלבים טעמי החובזה, האם עדיף לאכול את הפיצה דווקא מהקשה ואיזו משלוש הפיצות הכי טעימה? צפו. 

הלל גרדי מבשל בטבע, צילום: אור גפן

שלוש הפיצות שטעמנו:

"פיצה פרא ירוקה" - פיצה בשילוב של ירוקים עם ארבע סוגי גבינות, שכוללת: לאבנה, מוצרלה, חובזה, גאודה עזים, בצל סגול, קונפי שרי, זעתר ואבן יוגורט מגורדת מעל. 

"פיצת פרא גבינות ומאשרום" - פיצה עם מיקס גבינות מקומיות עשירות, מקושטות בפטריות שמפניות. גם היא עם קצוות מקופלים. היא כוללת: רוטב שמנת, מוצרלה, בצל סגול, גאודה עיזים, גבינת עיזים, פטריות שמפניון, שום קונפי, צ'ילי ואבן יוגורט מגורדת מעל. 

"פיצת פרא בצלים" - פיצה עם רוטב שמנת, מוצרלה ומגוון סוגי בצלים: בצל סגול, כרישה, בצל ירוק, חמאת שום ואבן יוגורט מגורדת.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר