"הליקויים טופלו": משרד הבריאות אישר למסעדת טופולופומפו לחזור לפעילות
16 סועדים לקו במחלת מעיים בחודש האחרון לאחר שסעדו במסעדת היוקרה • כל חומרי הגלם במקום הושמדו לאחר התקרית
Your browser doesn’t support HTML5 audio
משרד הבריאות ערך היום (רביעי) ביקורת תברואית חוזרת במסעדת טופולופומפו, שנסגרה לאחר ש-16 סועדיםסבלו ממחלת מעייםבחודש האחרון. מאחר ונמצא בביקורת כי הליקויים טופלו, אושר למסעדה לחזור לפעילות.
ממשרד הבריאות נמסר כי "במהלך הביקורת הקודמת שנערכה ביום ראשון נלקחו דגימות מזון לבדיקת מעבדה ובהמשך הושמדו כל חמרי הגלם במקום. בנוסף, הבעלים החליפו יועץ בטיחות מזון ובמהלך ימי הסגירה ביצעו פעולות מורכבות לטיפול בליקויים. מנתוני המעבדה מהדיגום הקודם התקבלה אינדיקציה לזיהום בסלט ירקות ובדג הנא".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו