לאחר שהתיק נגדו כבר נסגר: גל אוחובסקי נחקר במשטרה שוב בחשד לעבירות מין

העיתונאי והיוצר חשוד שביצע בגבר את העבירות בשנתיים האחרונות • אוחובסקי שוחרר בתום החקירה

גל אוחובסקי , צילום: אנצ'ו גוש - ג'יני

גל אוחובסקי נחקר היום (שלישי) במשטרה בחשד לעבירות מין שביצע בגבר בשנתיים האחרונות. זאת, לאחר שהתיק נגדו כבר נסגר. כפי שנטען - "עדות המתלוננים נמצאה אמינה, אך המעשים עליהם העידו לא חצו את הרף הפלילי".

מהמשטרה נמסר כי פתחה בחקירה עם קבלת תלונה בחשד לעבירות מין שביצע בגבר מת"א באחד המפגשים שהיו בין השניים במהלך השנתיים האחרונות. הבוקר שוטרי מרחב ירקון עיכבו את החשוד אוחובסקי, בן 63, לחקירה בתחנת המשטרה, ובסיומה שוחרר. החקירה נמשכת.

גל של תלונות. אוחובסקי, צילום: ישראל היום

כזכור, בנובמבר 2021 שודר ב"כאן 11" תחקיר על גל אוחובסקי, שנחשב לאחד ממנהיגי הקהילה הגאה. בתחקיר נחשף כי הוא תקף מינית והטריד לכאורה צעירים. בעקבות פרסום התחקיר הודיע אוחובסקי על התפטרותו מתפקיד נשיא "איגי", ארגון הנוער הגאה בישראל. 

גל של תלונות. אוחובסקי, צילום: גדעון מרקוביץ'

על פי התחקיר, אוחובסקי כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשותיו להפסיק, ובמקרה נוסף כפה עצמו על אדם אחר במהלך פגישת עבודה.

א', שנמצא דובר אמת בפוליגרף, העיד: "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח, אמרתי לו די, בוא נפסיק עם זה. באופן מפתיע ומזעזע הוא נתן לי כאפה בפנים. זה שיתק אותי". לפי עדות נוספת של ב': "הוא כפה את עצמו עליי למרות התנגדותי".

אחרי העדויות והטענות הקודמות שהופנו כלפיו, הגיב אוחובסקי לפרשה: "לא הייתי קשוב כנדרש לתחושות הצד השני".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר