הרשת סוערת: "מה עובר על משה נוסבאום?"

דיבורו האיטי של הכתב המוערך גרר שלל התייחסויות דואגות ברשתות החברתיות • אחד הצייצנים: "יכבד אותו ואת הערוץ אם יוציאו אותו לנוח, זה כבר כמה זמן ככה" • כתב הפלילים לשעבר, מאור צור, יצא להגנתו: "איזה רוע יש לגיבורי המקלדת, שבמקום להקשיב לתוכן האמיתי והעמוק מצפים למהיר ולרדוד"

משה נוסבאום (ארכיון), צילום: קוקו

"מה עובר על משה נוסבאום?" - זו השאלה שדנו בה גולשים רבים ברשתות החברתיות לאחרונה.

הכל התחיל בשבוע שעבר, כשהכתב המוערך הופיע במהדורה המרכזית ודיבורו האיטי - שלאחרונה מושך לא מעט תשומת לב מצד הצופים בבית - גרר הרבה מאוד תגובות דואגות ברשת.

"לא נכנס לענייניו האישיים והבריאותיים של אף אחד", צייץ אחד הגולשים בטוויטר, "‏אבל משה נוסבאום כבר זמן מה לא נשמע בקו הבריאות, והגיע הזמן שחברת החדשות תשחרר אותו. יכבד אותו ואת הערוץ אם יוציאו אותו לנוח בבית. ‏גם בטח יעשה טוב לבריאות שלו. בוודאות עבר עליו משהו. זה כבר כמה זמן ככה".

מנגד, היו גם תגובות פחות מנומסות ובלתי לגיטימיות שבחרנו לא לתת להן במה כאן. מי שיצא להגנתו הוא כתב הפלילים לשעבר, מאור צור, שכתב כי הוא "שם לב לפוסטים ולציוצים שאנשים כותבים על משה נוסבאום ומתבאס. אני שואל את עצמי איזה רוע יש לגיבורי המקלדת.

"האיש היקר הזה שם בכיס הקטן מאתיים כתבי משטרה צעירים בעומק, בניסיון ובהבנה בתחום הפלילי. הרי זאת הבעיה בעידן של היום - שבמקום להקשיב לתוכן האמיתי והעמוק, מצפים למהיר ולרדוד".

המגישה סיון כהן הוסיפה: "לא הבנתי, יש מצב שמישהו מסתלבט על נוסבאום? ‏משה נוסבאום? האיש יכול ללמד את רוב הפיד שיעור בעיתונות, חריצות, הגינות וכו'".

גורמים בחברת החדשות מספרים כי הנושא עלה לבדיקה גם אצלם, אבל כתב המשטרה של חדשות 12 חש בטוב. נוסבאום ביקש לא להתייחס לדברים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר