הסדרה הישראלית שנרכשה על ידי HBO

ענקית הסטרימינג HBO Max תפיץ את "מנאייכ" לצופיה באמריקה הלטינית • סדרת הדרמה הישראלית המצליחה נרכשה לצפייה גם על ידי רשת Arte, שתפיץ אותה בגרמניה ובצרפת

HBO Max, צילום: יחסי ציבור

חברת הסטרימינג האמריקנית HBO Max רכשה את סדרת הדרמה המשטרתית הישראלית "מנאייכ" לצפייה באמריקה הלטינית, כך נמסר היום (שישי) מכאן. בנוסף, הסדרה נרכשה גם על ידי רשת Arte בגרמניה ובצרפת.

עת עלתה לשידור בכאן 11 בחודש אוגוסט של השנה שעברה, זכתה הסדרה להצלחה גדולה ולנתוני צפייה מרשימים. הסדרה גם זכתה בחמישה פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה, כולל לסדרת הדרמה הטובה ביותר, לשחקן הראשי הטוב ביותר בדרמה (שלום אסייג) ולשחקן המשנה הטוב ביותר (עמוס תמם).

הסדרה "מנאייכ", יח"צ

 

לקראת צילומי העונה השנייה של הסדרה, התעוררה סערה גדולה בעקבות ההחלטה שלא לשתף בה את אורנה פיטוסי, שגילמה בעונה הראשית את סנ"צ אתי בכר, בת זוגו של איזי, דמותו של אסייג. ההחלטה התקבלה לאחר שפיטוסי בחרה שלא להתחסן נגד נגיף הקורונה או לעבור בדיקות שגרתיות, זאת כחלק מההחלטה של כאן לעבוד לפי נהלי משרד הבריאות בנושא. במהלך החודשים האחרונים, השחקנית התבטאה בעניין שאלת החיסונים והצהירה כי היא מתנגדת להם נחרצות.

זו אינה הסדרה הראשונה של תאגיד השידור הישראלי שנמכרת ל-Hbo Max, לאחר שזו רכשה בשנה שעברה את "שעת נעילה", שעוסקת במלחמת יום הכיפורים מנקודת מבטם של חיילים בשטח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר