בשורה מאכזבת במיוחד למעריצי "משחקי הכס"

הצופים הנלהבים, שחיכו לאחד הספינאופים המצופים ללהיט הפנטזיה של HBO, לא יזכו להנות ממנו, לגודל צערנו הרב • מהי הסיבה לכך?

"משחקי הכס". צילום: אי.פי

מסתמן ששלג כבר לא יירד כאן, למרות הכל: אם אתם ממתינים בקוצר רוח לסדרת הספינאוף של "משחקי הכס" שתתמקד בדמותו של ג'ון סנואו, אז צר לנו לאכזב, אבל נראה שתיאלצו להמתין לה לנצח. השחקן קיט הרינגטון, שגילם בהצלחה רבה את הדמות האהובה במשך שמונה העונות של סאגת הפנטזיה האייקונית מבית HBO, חשף בראיון חדש לאתר Entertainment Weekly כי סדרת הבת בוטלה.

טריילר ראשון לפריקוול "משחקי הכס" - בית הדרקון (ארכיון)

הרינגטון התראיין לאתר לטובת קידום סרט האקשן החדש בכיכובו, Blood for Dust, שנהנה עד כה מביקורות די חיוביות ויושק בארה"ב בשבוע הבא. כשנשאל לגבי הפרויקטים הבאים שלו ואם יש לו עדכון לגבי "הפרויקט הגדול" - קרי הספינאוף של "משחקי הכס" - השיב השחקן הבריטי בן ה-37 בכנות ראויה להערכה: "אם אתה מתכוון לג'ון סנואו, אז אצטרך להיות הוגן איתך - זה לא יקרה, לפחות לא בקרוב. היו לנו כמה רעיונות, אבל אף אחד מהם לא באמת הדליק אותנו. אני חושב שאנחנו לא רוצים לעשות משהו שלא יהיה שווה את זה".

קיט הרינגטון כג'ון סנואו ב"משחקי הכס", צילום: HBO

הרינגטון הוסיף כי "לעולם לא הייתי מסכים לפתח משהו עם ג'ון סנואו אם לא הייתי חושב שמדובר בפרויקט מעניין. זו דמות שיקרה מאוד ל-HBO ולי, ואנחנו לא רוצים לעשות משהו שיכתים אותה. זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות. אז אלא אם כן נמצא בעתיד משהו שבאמת יתפוס, אין טעם לזרז את זה. אין טעם לפתח משהו רק לשם הפיתוח ולעשות משהו שאני לא מעוניין לעשות", סיכם הכוכב.

בכך הרינגטון בעצם סתר דיווחים מ-2022, לפיהם הסדרה של ג'ון סנואו נמצאת בשלבי פיתוח מוקדמים - דיווחים שאף אושרו על ידי ג'ורג' ר. ר. מרטין, הסופר שעומד מאחורי "משחקי הכס", שכתב אז בבלוג שלו כי "זה היה קיט הרינטגון שהביא לנו את הרעיון (לסדרה החדשה)".

הרינגטון בדמותו של ג'ון סנואו ב"משחקי הכס", צילום: יח"צ

ווסטרוז עדיין על המפה

אבל אל חשש. אף ש(ככל הנראה) כבר לא נזכה לצפות במעללי הסולו של מלך הצפון המיוסר, יש לפחות שני ספינאופים-פריקוולים של "משחקי הכס" שעדיין חזק בעניינים: העונה השנייה של "בית הדרקון" תושק, כידוע, ביוני הקרוב, ואילו סדרה נוספת, המבוססת על הספר "האביר משבע הממלכות" שעלילתו מתרחשת כמאה שנים לפני המתרחש ב"משחקי הכס", נמצאת רשמית בפיתוח.

מתוך "בית הדרקון", צילום: באדיבות yes

כמו כן, ג'ורג' ר. ר. מרטין טען לפני כמה חודשים שהוא ו-HBO שוקדים על שלוש סדרות אנימציה שגם הן מתרחשות בעולם הפנטזיה הדרקוני שלו, אולם רשת הטלוויזיה האמריקנית נמנעה מלאשר (או להכחיש) את דבריו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר