הרינגטון בדמותו של ג'ון סנואו

"ג'ון סנואו לא בסדר": קיט הרינגטון חושף פרטים על סדרת ההמשך של "משחקי הכס"

אחרי ש"בית הדרקון" החזירה את המעריצים לעסוק בענייני ווסטרוז, נראה שגם לדמות שהוגלתה אל החומה יש עוד הרבה מה להגיד • "סנואו" נמצאת בשלבי פיתוח ולפי יוצר הסדרה ג'ורג' ר.ר. מרטין, "התסריטאים נפלאים"

אחרי ש"בית הדרקון" הוכיחה לחובבי "משחק הכס" שיש עוד חיים במותג הטלוויזיוני המצליח (וסיפרה סיפור שהתרחש טרם עלילת הסדרה המקורית), נראה שיש מי שרוצה להמשיך לספר על אודות המתרחש בווסטרוז – והפעם את שקורה בעתיד שלאחר "משחקי הכס".

ג'ון סנואו נמנה עם הדמויות שעומדות במרכזן של כמה סדרות המשך, שעל פי דיווחים נמצאות בשלבי פיתוח. לפי השחקן שגילם אותו, קיט הרינגטון, יש עוד מה לחדש באשר לדמות, שלטענתו לא סיימה את דרכה בסדרה המקורית כפי שקיווה שהיא תסיים.

בסיומה השנוי במחלוקת של הסדרה מ-2019, ג'ון סנואו הורחק בחזרה אל החומה, מקום בו בילה לא מעט שנים בצפון הקפוא, כתגובה להרג דאינריז טארגאריין. ולפי הרינגטון, לא מדובר בעונש כבד במיוחד. "אני חושב שאם הייתם שואלים אותו, הוא היה מרגיש שיצא בזול", אמר השחקן ל"E!News" בוועידה הרשמית של "משחקי הכס" שהתקיימה בסוף השבוע האחרון. "בסוף התוכנית, כשאנחנו מוצאים אותו בתא ההוא, הוא מתכונן לכך שיערפו את ראשו - והוא רוצה בכך. הוא גמור. העובדה שהוא נשלח לחומה היא המתנה הגדולה ביותר שהוא יכול היה לקבל, וגם הקללה הגדולה מכולן".

הפתיעו עם נתוני צפייה מעולים. "בית הדרקון",

הרינגטון הסביר כי לו היה ראשו של סנואו נערף והוא היה מוצא את מותו, הוא גם היה מוצא שקט מייסוריו, מחרטותיו ומפקפוקו העצמי. במקום זאת הוא נותר לחיות עמם. "הוא צריך לחזור למקום שנושא המון היסטוריה עבורו ולבלות את חייו במחשבה שהרג את דאני", הוסיף הכוכב, ומנה שלל חרטות נוספות של הדמות שזכה לגלם. בנקודה זו בדבריו עצר והעניק למעריצים רבים של הסדרה תקווה כי התמודדותו של סנואו עם שדיו אכן תזכה לייצוג טלוויזיוני. "זה מעניין", אמר. "אני חושב שבשל האופן והמקום שבו הותרנו (את סנואו) בסוף הסדרה, תמיד יש תחושה ש...אני חושב שרצינו סוג של חיוך קטן וידיעה שהכל בסדר. אבל הוא לא בסדר".

בפוסט שפרסם בקיץ ג'ורג' ר.ר. מרטין בבלוג שלו, סיפר יוצר הסדרה כי הרינגטון הביא בפניו את הרעיון, יחד עם כותבים ותסריטאים שהציע. בעוד מרטין לא חשף את שמותיהם, הוא גילה כי לדעתו "הם נפלאים". "סנואו" היא רק סדרה אחת מבין כמה סדרות בת של "משחקי הכס" שנמצאות כרגע בשלבים שונים של פיתוח. טרם עלייתה לשידור של "בית הדרקון" לא היה ברור כיצד יקבלו מעריציה האדוקים של סדרת האם חומרים נוספים מעלילות הכס, במיוחד לאחר שסופה של התוכנית הותיר רבים מהם מתוסכלים ולא מרוצים. למרות זאת, הסדרה זכתה לעניין רב ולנתוני צפייה מרשימים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו