וואו: ההישג הבינלאומי של רונה לי שמעון

השחקנית הישראלית תככב לצדם של כריס פראט וטיילור קיטש בספין-אוף לסדרת האקשן המצליחה "רשימת חיסול", המשודרת באמזון פריים וידאו • איזו עוד שחקנית ישראלית תשחק לצדה ואילו דמויות הן יגלמו? כל הפרטים

רונה לי שמעון. צילום: רונן אקרמן

רונה לי שמעון תשחק בסדרה "רשימת חיסול: זאב אפל" של אמזון פריים וידאו, לצדם כוכבים גדולים כגון כריס פראט, טיילור קיטש ("השורד האחרון") וטום הופר ("משחקי הכס"). שירז צרפתי, שחקנית ישראלית גם היא, תשתתף בסדרה.

על פי הפרטים שפורסמו הערב (שלישי) באתר "דדליין", הדמות ששמעון (שהתפרסמה כשחקנית ב"פאודה") תגלם תיקרא עליזה פראש, סוכנת מוסד ותיקה שתוביל צוות לוחמים, לוחמת בעצמה שמסרבת שיקטרגו אותה, שזוכה במהירות לקבל את הכבוד של בן אדוארדס, הדמות אותה מגלם קיטש, שהסדרה תהווה ספין-אוף ל"רשימת חיסול", סדרת מותחן האקשן המצליחה של שירות הסטרימינג, שעלתה לשידור ביולי 2022.

קיטש בעונה השנייה של "בלש אמיתי", צילום: באדיבות yes


צרפתי, מצדה, תגלם את דמותה של טל וארון, חברת צוות צעירה ומרדנית שוויתרה על תפקידה במשרד על מנת לעבוד בשטח תחת המנטורית שלה – פראש. כך, היא מצטרפת לצוות שיכלול את דמויותיהם של שמעון, קיטש ואחרים.

בפריים וידאו הכריזו בשנה שעברה כי "רשימת חיסול" תשוב לעונה שנייה, שגם היא תבוסס על ספרו המצליח בעל אותו השם של ג'ק קאר, שהיה בעברו קצין ביחידת אריות הים האמריקנית. הסדרה החדשה תתקיים חמש שנים לפני עלילת סדרת האם שלה, שתעקוב אחר דמותו של אדוארס ומסעו מיחידת אריות הים עד שהפך למפעיל צבאי עבור ה-CIA.

הטריילר ל"רשימת חיסול":

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר