הסודות האפלים של כוכב "הלוטוס הלבן": "נוצרה בינינו אינטימיות"

ג'ייק לייסי, המככב בסדרה החדשה "תפוחים לעולם לא נופלים", מספר ל"ישראל היום" על ההתרגשות הגדולה לעבוד לצד אנט בנינג וסם ניל האגדיים: "הם העלו את הרמה של הפרויקט" • קונור מריגן טרנר, שמככב בה לצדו: "הם מודלים לחיקוי עבורי"

לייסי (משמאל) ומריגן טרנר (מימין) ב"תפוחים לעולם לא נופלים". צילום: איי.פי.

לב טולסטוי כתב בספרו האלמותי "אנה קרנינה" את אחד המשפטים הקאנוניים ביותר בעולם הספרות: "כל המשפחות המאושרות דומות זו לזו, כל משפחה אומללה - אומללה בדרכה שלה".

כאשר יום אחד ג'וי דילייני, העומדת בראש משפחה שנמצאת במרכז המיני-סדרה המדוברת החדשה "תפוחים לעולם לא נופלים", נעלמת - אומללותם של כל בני המשפחה צפה אל מעל פני המים.

לאחר היעלמותה של ג'וי (שאותה מגלמת אנט בנינג הנפלאה, אשר רק לאחרונה קיבלה את מועמדותה החמישית לאוסקר, על "ניאד") ובזמן החיפושים אחריה ארבעת ילדיה הבוגרים מוצאים את עצמם בוחנים את מערכת היחסים של עצמם ושל הוריהם (את אב המשפחה מגלם סם ניל הוותיק), תוך שהם מגלים כי סודות אפלים עומדים מאחורי החזות הזוגית ההרמונית לכאורה שלהם.

הסדרה זוכה לעניין גדול גם מכיוון שמדובר בפרויקט הטלוויזיוני החדש של הסופרת האוסטרלית ליאן מוריארטי, מחברת "שקרים קטנים גדולים", המבוסס על רב-מכר שלה בעל אותו שם. לרגל עלייתה מחר (שני) לשידור ב-yes וב-HOT, שניים מכוכביה, המועמד לאמי ג'ייק לייסי ("הלוטוס הלבן") וקונור מריגן טרנר, התראיינו ל"ישראל היום" וסיפרו על הדרך שבה הצליחו, יחד עם שאר עמיתיהם לסדרה, להביא למסך הקטן את משפחת דילייני המתוסבכת.

לייסי (משמאל) ומריגן טרנר (מימין) ב"תפוחים לעולם לא נופלים", צילום: באדיבות yes

"חלק מבני המשפחה בסדרה מרגישים שהם יכולים לדבר ללא מעצורים, מי יותר ומי פחות, אבל אצלנו, השחקנים, זה התחיל בזכות הבמאי כריס סוויני (שביים ארבעה משבעת פרקי הסדרה, ע"א), שפשוט אמר לנו לפתוח קבוצת ווטסאפ 'משפחתית', להתחיל לשוחח בה אחד עם השני - ולזרום עם זה", סיפר מריגן טרנר, שזהו תפקידו הגדול הראשון. "היא עדיין פעילה ואנחנו בודקים מדי פעם מה שלום האחר, זה כיף".

לייסי מסכים איתו, ומשבח את חבריו לסדרה: "כולם היו נפלאים ומגניבים, הסתדרנו מעולה באופן מיידי. רצינו לבלות ביחד, וזה יצר בנו אינטימיות ואכפתיות זה לזה, בתקווה שזה הצליח לעבור גם למסך".

"הסתדרנו מעולה באופן מיידי". "תפוחים לעולם לא נופלים", צילום: באדיבות yes

"שני טיטאנים בתעשייה"

במהלך עבודתו על דמותו של טרוי, ניסה לייסי להבין מה עומד מאחורי מניעיה, והוא הבין כי התשובה נמצאת בכאב ובבושה שטרוי ומשפחתו מרגישים: "לא יכולתי שלא לתהות למה הוא ביצע בחירות מסוימות, אבל מוריארטי כתבה זאת בצורה כל כך ברורה וחזקה, שלא הייתי צריך לשנות בו דבר".

איך הרגשתם לעבוד עם אנט בנינג וסם ניל?
לייסי: "מעבר לתסריט הנהדר ולהיכרות שלי עם הספר, זו הייתה אחת הסיבות שכל כך התלהבתי להשתתף בפרויקט הזה - גם כך חשבתי שהוא טוב מאוד, וכשהם הצטרפו הרגשתי שהם יעלו את הרמה שלו אף יותר. זה היה מרגש מאוד לעבוד לצידם".

מריגן טרנר: "הם שני טיטאנים בתעשייה. כשגדלתי צפיתי בהמון מהפרויקטים שהם השתתפו בהם. הם היו מודלים לחיקוי עבורי, והפגישה איתם הייתה מרגשת מאוד".

בנינג וניל ב"תפוחים לעולם לא נופלים", צילום: באדיבות yes
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר