סדרת הפולחן של HBO חוגגת חצי יובל באופן מטריף במיוחד

התוכנית המצליחה, שחוגגת 25 שנים מאז עלייתה למסך, מציינת את האירוע המכונן בטיקטוק • מדובר בשיתוף פעולה מיוחד עם הפלטפורמה, שישמח את מעריציה המושבעים וצופיה החדשים כאחד

"הסופרנוס". צילום: אי.אף.פי

זה ככל הנראה יהיה הבינג' הכי מהיר שעשיתם בחיים: "הסופרנוס" חוגגת מחר (רביעי) יום הולדת 25, ובין היתר מציינת את המאורע המכונן בטיקטוק.

אחת מסדרות הטלוויזיה האייקוניות בכל הזמנים, שקבעה סטנדרט מרשים על המסך הקטן, משתפת פעולה עם הרשת החברתית המובילה באופן מפתיע למדי: בערוץ הטיקטוק הרשמי של "הסופרנוס" שנפתח אתמול, תמצאו תקצירים דחוסים בני 25 שניות של כל אחד מ-86 פרקי הסדרה - למקרה שטרם צפיתם בה וזמנכם קצר (אף שבינינו, ההמלצה הנכונה היא לסתום את החור הגדול בהשכלה ולצפות בכל הפרקים, פעמיים אם צריך, במלואם). תודו שמדובר בגימיק מסקרן.

"הסופרנוס", צילום: HBO

ועוד במסגרת חגיגות חצי היובל של "הסופרנוס" ל-2024: שירות הסטרימינג Max (לשעבר HBO Max) השיק ביממה האחרונה מתחם מיוחד באפלקיציה שלו בשם "The Sopranos: 25th Anniversary Collection", ובו יותר מחמש שעות של תוכן מאחורי הקלעים שמעולם לא נראה של הסדרה ו-15 סצנות שהוצאו בעריכה, כאשר תכנים נוספים יועלו בעתיד. החדשות הרעות: Max עדיין אינו זמין באופן רשמי בישראל, אז המעריצים המקומיים ייאלצו להתאפק.

בנוסף, בשבועות הקרובים תשיק HBO מיזמים מאפיונריים נוספים, ביניהם מסעדות פופ-אפ בניו יורק ובלוס אנג'לס שיגישו מטעמים איטלקיים ברוח "הסופרנוס"; פודקאסט מיוחד בהנחיית ג'יימי-לין סיגלר (מדו סופרנו) ורוברט איילר (איי.ג'יי סופרנו); הקרנות חגיגיות של פרקים נבחרים (כולל הופעות אורח של כמה מהשחקנים); תחרויות נושאות פרסים ופעילויות אחרות (שוב, רק בארה"ב). בנוסף, תושק אף קולקציית אופנה בשיתוף מותג הפנאי Tombolo.

"הסופרנוס", צילום: HBO

"'הסופרנוס' השאירה חותם בלתי מחיק על התרבות העולמית, והיה לה חלק חשוב בהגדרתה של HBO כיעד לטלוויזיה זוכת פרסים פורצת דרך", אמר זאק אנטרלין, סמנכ"ל התוכן של רשת הטלוויזיה האמריקנית האיכותית. "הדרכים הרבות שבהן נחגוג את ציון הדרך הזה יאפשרו למעריצים לכבד את המורשת של הסדרה ולהוקיר את הדמויות שהשאירו אחריהן רושם נצחי".

"הסופרנוס", צילום: AP

מאז אותו רושם שהותירה אחריה "הסופרנוס", HBO הפכה למותג של איכות טלוויזיונית בלתי מתפשרת. לאורך השנים סדרות נוספות מבית היוצר שלה הטביעו גם הן את חותמן על עולם התרבות, בהן "סקס והעיר הגדולה", "עמוק באדמה", "הסמויה", "דם אמיתי", "משחקי הכס" ועוד. בשנים מאוחרות יותר בלטו ברשת תוכניות איכות דוגמת "אופוריה", "הלוטוס הלבן" ו"האחרונים מבינינו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר