דרמה בצילומי העונה החדשה של "וונסדיי": שחקנית מרכזית פורשת מהסדרה

לא, זו לא מי שקיווינו שתפרוש • ת'ורה בירץ' ("אמריקן ביוטי", "העולם שבפנים", "הומלסית בהרוואד" - סיפורה של ליז מורי"), שלוהקה לתפקיד מרכזי בעונה השנייה של סדרת הלהיט של נטפליקס, נאלצה לפרוש מההפקה • כל הפרטים

ג'נה אורטגה מתוך "וונסדיי". צילום: נטפליקס

לאחר הצלחת העונה הראשונה של "וונסדיי", סדרת הלהיט מבית נטפליקס בבימויו של טים ברטון ובכיכובה של ג'נה אורטגה שעלתה לשידור בנובמבר 2022, דרמה חדשה מתרגשת עם העבודה על העונה השנייה עליה הוכרז בינואר. מלבד שביתת התסריטאים שכבר הסתיימה ושביתת השחקנים שטרם הגיעה לסופה שהשפיעו כמובן על צילומי העונה, כעת נודע כי שחקנית מרכזית בעונה החדשה נאלצה לפרוש מהצילומים.

ת'ורה בירץ'. צילום: GettyImages

כזכור, כוכבת הסדרה, ג'נה אורטגה, שיתפה פוסט שקרי ומקומם בסטורי שלה, עם תמונה שבה הכיתוב "יהודים דורשים להפסיק את רצח העם של הפלשתינים" ועוד סיסמאות מלבבות מהסוג הזה. אולם לצערנו - לא היא זו שעוזבת את הסדרה.

השחקנית המדוברת היא ת'ורה בירץ' ("אמריקן ביוטי", "העולם שבפנים", "הומלסית בהרוואד - סיפורה של ליז מורי"), שלוהקה לתפקיד מרכזי בעונה השנייה אך נאלצה לפרוש מהצילומים (שהתקיימו ברומניה כמו העונה הראשונה) בטרם הושלמו בשל מה שהוגדר כ"מצב משפחתי רפואי" שפרטים נוספים עליו טרם נמסרו. "ת'ורה חזרה לארצות הברית כדי לטפל בעניין אישי ולא תחזור להפקה", אישר גורם מטעם אולפני MGM לאתר דדליין.

"וונסדיי", סדרת הלהיט של נטפליקס, צילום: נטפליקס

לדברי גורם המקורב להפקה, בירץ' (41) נאלצה לשוב הביתה בשל מחלה במשפחה. עוד נמסר כי למרות שלא הספיקה לצלם את כל הסצנות שלה לעונה, היא השלימה את רובן בתפקידה כתמרה נובאק, אם הבית של דמותה של אורטגה במעונות. טרם ידוע אם תפקידה של בירץ' ילוהק מחדש, אך בכל מקרה נמסר כי תוצג דמות נוספת בסדרה כדי להשלים את קו העלילה של דמותה של בירץ'.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר