שוב מתערבת? כוכבת "וונסדיי" מדברת על העונה השנייה

ג'נה אורטגה, שעוררה סערה ודיון רב בהוליווד סביב מעורבותה בתסריט של הסדרה המצליחה של נטפליקס בכיכובה, מדברת על מאחורי הקלעים של העונה החדשה ועל העבודה עליה • כל הפרטים

ג'נה אורטגה מתוך "וונסדיי". צילום: נטפליקס

ג'נה אורטגה לוקחת את העניינים לידיים ומתכוונת להשמיע את קולה הרבה יותר לקראת צילומי העונה השנייה של "וונסדיי" - לא רק מול המצלמה אלא גם מאחוריה. מוקדם יותר השנה דווח כי הכוכבת הצעירה נהגה להתווכח עם התסריטאים ולשנות שורות טקסט שלא מצאו חן בעיניה ולא התאימו, לדעתה, לדמות שגילמה בסדרת הלהיט מבית נטפליקס. כעת, בראיון שהעניקה למגזין הוליווד ריפורטר, חשפה אורטגה (20) שזו רק היתה ההתחלה.

ג'נה אורטגה, צילום: AFP

"כשנכנסתי ל'וונסדיי' הבהרתי שכל מה שהיה לי להגיד היה חשוב ומשמעותי, ודאגתי שיקשיבו לי. כבר חוויתי מצבים בטלוויזיה שבהם הרגשתי שקולי לא נשמע ושבעצם נועדתי להיות בובה. היו אומרים לי על הסט דברים כמו 'את לא תביני מפני שאת לא תסריטאית' או 'פשוט תשתקי ותעשי את העבודה שלך'. שמעתי דברים כאלה כבר מגיל 12", הסבירה השחקנית והוסיפה: "אבל ככל שהסדרה התקדמה, למדנו להכיר אחד את השני ולעבוד בשיתוף פעולה.

אורטגה מתוך הסדרה "וונסדיי", צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

"הפעם אני מרגישה ברת מזל להצטרף כמפיקה, להיות בחדר הכותבים כבר בתחילת העבודה על העונה, לדבר על התסריטים ולהעיר הערות. אני חושבת שהתוצאות הטובות ביותר מתקבלות כשנשמעים כמה יותר קולות ורעיונות", אמרה אורטגה, ולמעשה גילתה שמעתה היא תתרום ותפקח על תהליך היצירה והכתיבה של "וונסדיי" עוד לפני תחילת הצילומים - דבר שלא קרה בעונה הראשונה.

אורטגה בתפקיד וונסדיי, צילום: נטפליקס

אבל מה באמת נסגר עם העונה השנייה של הסדרה? מתי סוף סוף נזכה לצפות בה? ובכן, החדשות הרעות הן שבשל שביתת התסריטאים בהוליווד, שסיומה טרם נראה באופק, העבודה על לא מעט הפקות הושהתה על להודעה חדשה. לפיכך, על פי ההערכות האופטימיות ביותר, העונה הבאה צפויה להגיע לנטפליקס לא לפני אמצע-סוף 2024 במקרה הטוב, ולא נהיה מופתעים אם היא תושק רק ב-2025.   

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר