בעקבות תמיכתה במעשי הטרור: הוסרה הסדרה בכיכובה של מאיסה עבד אלהאדי

חברת הוט הסירה את הסדרה "מתים לרגע", בה כיכבה השחקנית, מספריית ה-VOD • מוקדם יותר התבטא גם התסריטאי מני אסייג נגדה: "אני מבטיח לרדוף באופן אישי את מי שיעז להעסיק אותך בעתיד בתחום המשחק"

מאיסה עבד אלהבי

אחרי תמיכתה במעשי חמאס והמעצר של השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, חברת הוט הסירה את הסדרה "מתים לרגע" בכיכובה מספריית ה-VOD.

למי שפספס, השחקנית הערבייה-ישראלית, העלתה סטוריז בהם גיחכה ותמכה במעשי הטרור של חמאס, ביניהם על רקע תמונת חטיפה של אישה מבוגרת כתבה: "זו ההרפתקה של חייה".

מאיסה עבד אלהאדי בסדרה "מתים לרגע", צילום: צילום מסך HOT 3

מחברת הוט, ששידרה את הסדרה "מתים לרגע" בה השתתפה השחקנית, נמסר אתמול בתגובה: "החברה מגנה בתוקף את דבריה המבחילים ותמיכתה בארגון טרור של חיות אדם שטבח בנשים, גברים, קשישים וילדים חפים מפשע. הוט מודיעה כי השחקנית לא תשתתף בשום הפקה של החברה בעתיד, ומצפים מכל גופי ההפקה והשידור לנהוג כמונו".

מאיסה עבד אלהאדי ומני אסייג, צילום: יוטיוב, פיני סילוק

בתוך כך, כפי שפורסם ב"ישראל היום", התסריטאי מני אסייג יצא הבוקר נגד השחקנית בפוסט אותו פרסם בפייסבוק וכתב, בין היתר: "תקשיבי, מחבלת כפוית טובה, בגלל חלאות כמוך עוד ועוד אנשים מאמצים את הפתגמים הישנים האלה שנוגעים לאמון שלנו במי ששאפנו לחיות איתם בדו קיום ובכבוד. לא רק שאת אמורה להיות פסולה לכל הפקה בארץ הקודש, את אמורה להיות עצורה ולעמוד לדין על תמיכה בנאצים. יש מקום פנוי בכלא גלבוע בת"א ליד המפלצות שאת מעריצה. אני מבטיח לרדוף באופן אישי את מי שיעז להעסיק אותך בעתיד בתחום המשחק. לסיכום: לכי לאלף עזאזל!".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב למעצר השחקנית וכתב בחשבון ה-X שלו: "כך ייעשה למי שתומך בנאצים. שר הפנים חייב לשלול לגברת הזו ולדומיה את האזרחות הישראלית לאלתר ולפעול לגירושם. כל הכבוד לעפר שכטר ולכל מי שחושפים את הבוגדים האלו. אני קורא לכל מי שנמצא ברשתות החברתיות להמשיך ולדווח על אזרחים ישראלים שתומכים בנאצים. צריך להבין שהמציאות השתנתה. מה שהיה הוא לא מה שיהיה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר