מני אסייג נגד השחקנית הישראלית: "ארדוף באופן אישי את מי שיעז להעסיק אותך"

גם התסריטאי המפורסם לא יכול היה להישאר אדיש לדברי ההסתה והתמיכה בחמאס שהעלתה השחקנית מאיסה עבד אלהאדי בחשבונה באינסטגרם • בפוסט זועם שהעלה לפייסבוק, הוא ביקר אותה בנחרצות והבטיח לא להניח לה • "בגלל חלאות כמוך אנשים מאמצים פתגמים ישנים על האמון שלנו בדו קיום"

מאיסה עבד אלהאדי ומני אסייג. צילום: יוטיוב, פיני סילוק

השחקנית מאיסה עבד אלהאדי עוררה אתמול (שני) את זעמה של מדינה שלמה כשסטוריז שלה מגחכת על חטופה קשישה, משבחת את פעילות חמאס ומסיתה נגד המדינה התפרסמו ברחבי הרשת וזכו לתגובת נגד זועמת מצד השחקן עפר שכטר. היום (שלישי) הגיע תורו של התסריטאי מני אסייג לצאת נגד אלהאדי ודבריה הצורמים.

"לפני 11 שנים כשכתבתי את פרק שלוש בעונה הראשונה של שנות ה-80 'סרט ערבי', חשבתי על דו קיום - והמסר שהועבר בתוך הקומדיה היה ברוח הזו", סיפר אסייג. "לתפקיד יסמין הערבייה המלהקים בחרו בשחקנית מאיסה עבד אלהאדי. לא נכחתי בצילומים האלה, אבל הבנתי שהיא הייתה ממש מקסימה ולבבית. אתמול התברר שהמקסימה והלבבית הזו היא תומכת חמאס אס אס, ועפה על רוצחים נאצים ששורפים משפחות ועורפים ראשי תינוקות יהודים".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ofer Shechter‎‏ (@‏‎ofershechter‎‏)‎‏

בהמשך פנה אסייג ישירות לאלהאדי: "תקשיבי, מחבלת כפוית טובה, בגלל חלאות כמוך עוד ועוד אנשים מאמצים את הפתגמים הישנים האלה שנוגעים לאמון שלנו במי ששאפנו לחיות איתם בדו קיום ובכבוד. לא רק שאת אמורה להיות פסולה לכל הפקה בארץ הקודש, את אמורה להיות עצורה ולעמוד לדין על תמיכה בנאצים. יש מקום פנוי בכלא גלבוע בת"א ליד המפלצות שאת מעריצה. אני מבטיח לרדוף באופן אישי את מי שיעז להעסיק אותך בעתיד בתחום המשחק. לסיכום: לכי לאלף עזאזל!".

יצוין כי המשטרה עצרה הלילה (בין שני לשלישי) לחקירה את עבד אלהאדי. בהמשך היום היא תגיע לבית המשפט בנצרת, לצורך בקשה להארכת מעצרה.

מאיסה עבד אלהאדי בסדרה "מתים לרגע", צילום: צילום מסך HOT 3

מחברת הוט, ששידרה את הסדרה "מתים לרגע" בה השתתפה השחקנית, נמסר אתמול בתגובה: "החברה מגנה בתוקף את דבריה המבחילים ותמיכתה בארגון טרור של חיות אדם שטבח בנשים, גברים, קשישים וילדים חפים מפשע. הוט מודיעה כי השחקנית לא תשתתף בשום הפקה של החברה בעתיד, ומצפים מכל גופי ההפקה והשידור לנהוג כמונו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר