"בואו נעשה את זה ברלין סטייל", הסטורי המסית והתומך טרור של מאיסה על חדירת המחבלים. צילום: מתוך אינסטגרם

לאחר רצף פוסטים מסיתים: נעצרה השחקנית שהבעיה תמיכה בחמאס

מאיסה עבד אלהאדי, ששיחקה בסדרות "מתים לרגע", "אחת אפס אפס", "בתולות" ועוד הובאה לחקירה, ובהמשך תעמוד בפני בית משפט בבקשה להארכת מעצרה • השחקנית העלתה פוסטים שבהם צוחקת על קשישה שנחטפה לעזה, ומביעה שמחה מחדירת מחבלים ליישובי העוטף • הקולגה עפר שכטר: "תתביישי לך, משחקת בסדרות שלנו ותוקעת לנו סכין בגב"• מהוט נמסר: "לא תשתתף יותר בהפקות שלנו"

המשטרה עצרה הלילה (בין שני לשלישי) לחקירה את השחקנית הערבייה, מאיסה עבד אלהאדי, שהשתתפה בסדרות ובסרטים ישראלים, בחשד שפרסמה פוסטים ברשתות החברתיות המביעים תמיכה בחמאס, וכן שבח ושמחה על מעשה הטבח המזעזע של ארגון הטרור באזרחים בעוטף עזה.

בעקבות כמה פוסטים שעלו ברשתות החברתיות ופניות נוספות שהתקבלו אודות השחקנית שהיא משפיענית רשת בחברה הערבית, היא נעצרה והובאה לחקירה. בהמשך היום היא תגיע לבית המשפט בנצרת, לצורך בקשת הארכת מעצרה.

מאיסה אלהאדי בסדרה "מתים לרגע", צילום: צילום מסך HOT 3

השחקן עפר שכטר, ששיחק לצידה בסדרה "מתים לרגע", ואף היה בן זוגה באותה סדרה, תקף בחשבון האינסטגרם שלו את התמיכה לכאורה מצידה של מאיסה בארגון הטרור חמאס: "תתביישי לך", כתב בפוסט ששיתף אתמול עם 237 אלף עוקביו באינסטגרם. "גרה בנצרת, משחקת בסדרות ובסרטים שלנו ואז תוקעת לנו סכין בגב".

בסטוריז שהעלתה אלהאדי, ערבייה פלשתינית שנולדה להורים מוסלמים בנצרת, היא שיתפה תמונה וסרטון שאותם ליוותה בכיתובים בהם הביעה תמיכה במתקפת החמאס הרצחנית מה-7 באוקטובר.

עפר שכטר, צילום: צ'ינו פפראצי

על גבי סרטון שבו נראית קשישה חטופה כתבה: "זו ההרפתקה של חייה", לצד אמוג'יז צוחקים ועל תמונת הטרקטור שפרץ את הגדר כתבה: "בואו נעשה את זה ברלין סטייל".

הפוסט הזועם של שכטר ייצר סערה של תגובות ברשת כשידוענים רבים הצטרפו לכעס שהביע ומביעים שאט נפש מתמיכתה. 

מחברת הוט נמסר: "החברה מגנה בתוקף את דבריה המבחילים ותמיכתה בארגון טרור של חיות אדם שטבח בנשים, גברים, קשישים וילדים חפים מפשע. הוט מודיעה כי השחקנית לא תשתתף בשום הפקה של החברה בעתיד, ומצפים מכל גופי ההפקה והשידור לנהוג כמונו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו