חשבתם ש"הצהובות" קשה לצפייה? חכו ותראו מה עוד מצפה לכם

יוצרי סדרת הדרמה-מיסתורין-אימה פסיכולוגית של שואוטיים שעונתה השנייה הסתיימה לאחרונה, מכינים למעריציה הפתעה • כל הפרטים

שבט הנערות סביב גופתה של ג'קי. מתוך "הצהובות". צילום: Kailey Schwerman / Showtime

אם גם אתם הרגשתם שהעונה השנייה של "הצהובות", שהגיעה לאחרונה לסיומה, היתה קצרה מקודמתה - לא מדובר בהרגשה בלבד, אלא בעובדה: בעוד שעונת הבכורה של סדרת הדרמה-מיסתורין-אימה פסיכולוגית האמריקנית המדוברת (הכוללת סצנות קשות לצפייה של קניבליזם) כללה עשרה פרקים, עונת ההמשך התפרשה על פני תשעה פרקים בלבד - כלומר פרק אחד פחות.

קניבליזם. "הצהובות", צילום: Kailey Schwerman / Showtime

החדשות הטובות: הפרק החסר לא הלך לאיבוד כמו, למשל, קבוצת כדורגלניות נוער שמטוסן מתרסק בערבות קנדה המושלגות בשנות התשעים, ואין להן דרך לתקשר עם העולם מפני שלאף אחת שם עדיין לא היה סמארטפון - כמו עלילית הסדרה.

יוצרי הסדרה מכינים לנו למעשה "פרק בונוס", שיגשר בין העונה השנייה לשלישית של "הצהובות" - אך לא יכלל במניין הפרקים הרשמי של העונה השלישית. החדשות הקצת פחות טובות: בשל שביתת התסריטאים בהוליווד, שמעכבת את העבודה על העונה החדשה, לא ידוע מתי אותו פרק בונוס ישודר - אבל זה לא יקרה בקרוב.

צוות שחקני "הצהובות", צילום: שואוטיים

המידע המעודד הזה התקבל אחרי שאשלי לייל, היוצרת הראשית של הסדרה לצידו של בארט ניקרסון, צייצה שלשום (שישי) - היום שבו הפרק העשירי של העונה השנייה אמור היה להיות משודר בארה"ב - אם אכן היה פרק כזה - שאכן יהיה ל"הצהובות" פרק בונוס בין העונות, "אבל אני לא רוצה שתפסידו שעות שינה במחשבה שזה יקרה היום", היא הדגישה.

הבשורה אכן ריגשה את המעריצים, אולם לייל מיהרה להרגיע את הרוחות בציוץ נוסף, שבו הבהירה כי מועד שידור פרק הבונוס יהיה קרוב יותר לעליית העונה השלישית, והזכירה ש"יש שביתה והדברים מורכבים!". אוי, המתח, המתח. בקצב הזה עוד נתחיל לאכול אחד את השני. אה, רגע...

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר