"זה היה הדבר הכי מגעיל בעולם": סצנה קשה מאוד לצפייה בסדרה המצליחה

כוכבות סדרת הלהיט "הצהובות" חלקו בקשיים שמאחורי הקלעים בזמן צילום קטע מטריד במיוחד, המופיע בפרק השני מתוך עונתה השנייה, אשר עלתה לשידור לאחרונה • זהירות: ספוילרים

אלייז'ה ווד וכריסטינה ריצ'י בעונה החדשה של "הצהובות", צילום: Kailey Schwerman SHOWTIME באדיבות yes

העונה השנייה של סדרת דרמת המתח והמיסתורין "הצהובות", שעליה התראיינו לאחרונה צוות הקאסט עבור כתבנו בהוליווד דודי כספי, כבר החלה, ואם נסתמך על שני הפרקים הראשונים שכבר שודרו - גם השנה עומדת בפנינו חוויה מטלטלת ומטרידה במיוחד.

פתיח הסדרה ושיר הנושא של "הצהובות":

זהירות, ספויילרים למי שטרם צפה בצמד פרקי הבכורה, ובמיוחד לא בפרק השני: כוכבות הסדרה ממליצות שלא תצפו בפרק מספר 2 על בטן מלאה, כי אתם עלולים לאבד את מה שאכלתם - אחרי שתראו את מה (או את מי) שהן אוכלות בו.

שבט הנערות סביב גופתה של ג'קי. מתוך "הצהובות", צילום: Kailey Schwerman / Showtime

ואכן, הפרק מציג רגע מכונן במיוחד בתוכנית; רגע שבו הבנות נוקטת בקניבליזם כדי להשביע את רעבן, וסביר מאוד להניח שהטרנד הקולינרי הזה יתפתח בהמשך העונה.

אזהרה אחרונה לנמנעים מספוילרים - הפסקה הבאה חושפת את השתלשלות העניינים מקפיאת הדם: בפרק המדובר מחליטות הבנות לשרוף את גופתה של ג'קי המסכנה (שקפאה למוות בסוף העונה הקודמת), ובסופו של דבר אוכלות את הגופה - אחרי שלא יכלו להתעלם מניחוח הצלייה המפתה. אף שהסצנה עצמה די קשה לצפייה, מתברר שרגעי הצילום שלה היו קשים לא פחות - אף שהשחקניות לא באמת נשנשו, כמובן, בשר אדם.

קניבליזם. "הצהובות", צילום: Kailey Schwerman / Showtime

"משכנו החוצה (מהגופה הסינתטית) את נייר האורז, והוא היה ספוגי מאוד", תיארה סופי נליס, המגלמת ב"הצהובות" את שאונה הצעירה. "זה היה הדבר הכי מגעיל בעולם", נזכרה השחקנית בת ה-23, וחשפה כי כל אחת מהבנות הייתה אחראית על "חיטוט" בחלק אחר של גופתה הצלויה של חברתן.

ואם זה לא מספיק, אז קורטני איטון (27), שמגלמת את לוטי הצעירה, הסבירה שהשילוב של נייר האורז, פרי הג'ק החלקלק וגופת הפרוטזה מגומי דווקא יצר ניחוח דוחה במיוחד. "חבל שהם לא ריססו באוויר ריח של המבורגר או משהו", היא טענה וציינה כי למרות הקושי, היא עצמה הצליחה להחזיק מעמד ולעכל את התערובת המשונה.

הסצנה המטרידה ב"הצהובות", צילום: Kailey Schwerman / Showtime

אבל דווקא חברתה לצילומים סמנתה הנרטי, שמשחקת את מיסטי הצעירה, הקיאה את נשמתה על הסט, שכן החוויה הייתה יותר מדי אינטנסיבית בשבילה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר