מרגישים את הצרחות: חדשה מרעישה למעריצי "הארי פוטר"

רשת הטלוויזיה האיכותית HBO צפויה להודיע בקרוב על פיתוח סדרת ריבוט לסרטי הקוסם הצעיר, שתשודר בערוץ עצמו וגם בשירות הסטרימינג HBO Max • כל הפרטים

"הארי פוטר", צילום: AFP

ריבוטוס פוטריוס סטרימינגוס: התקשורת האמריקאית מדווחת כי ערוץ HBO שוקד בימים אלה על פיתוח סדרת ריבוט ל"הארי פוטר", שתשודר בערוץ עצמו וגם בשירות הסטרימינג HBO Max.

"הארי פוטר", צילום: AP

לפי הדיווחים, שמקורם באתר בלומברג, כל אחת מעונות הסדרה החדשה תתבסס על אחד משבעת הספרים של ג'יי קיי רולינג - שאמנם תהיה מעורבת בהפקה בצורה זו או אחרת, אך לא בעמדה ניהולית או יצירתית ראשית.

יובהר כי הסדרה צפויה להישאר נאמנה לספרים, ואינה אמורה לשמש כספינאוף או להוסיף לעולמו של הקוסם הצעיר קווי עלילה חדשים שלא תועדו קודם בין הדפים. לפיכך יהיה ליוצרים די והותר זמן להרחיב ולהתמקד בנושאים ובדמויות שלא קיבלו את הכבוד המגיע להם בסרטי הקולנוע, ולהקדיש פרקים שלמים לאירועים נבחרים מתוך הסאגה האייקונית.

ג'יי קיי רולינג, מחברת סדרת "הארי פוטר", צילום: AP

עוד נמסר כי ההכרזה הרשמית על הסדרה צפויה להתפרסם במהלך השבוע הבא, כחלק מהצגת אסטרטגיית הסטרימינג המעודכנת של חברת Warner Bros. Discovery Inc (הבעלים של HBO, וכן המחזיקה בזיכיון של "הארי פוטר").

"הארי פוטר", צילום: יח"צ

"הארי פוטר ואבן החכמים" עלה על מסכי הקולנוע ב-2001 והניב תוך עשור שבעה פרקי המשך, כאשר "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק ב'" חתם את הסדרה ב-2011. שמונת הסרטים גרפו יחד בקופות העולם 7.7 מיליון דולר (לא כולל מכירות של כותרי DVD, ולא כולל את ההכנסות של שלושת סרטי "חיות הפלא"). סדרת הספרים עצמה נמכרה ברחבי תבל ב-600 מיליון עותקים שתורגמו לעשרות שפות. בקיצור, יש עם מה לעבוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר