"קופה ראשית" חוזרת: כל מה שאנחנו יודעים על העונה הבאה עד כה

צילומי העונה החדשה של קומדיית הקאלט של כאן 11 יחלו בקרוב, אבל זה לא אומר שעד אז אין לנו מה לחדש לכם בנושא, להיפך • אם תהיתם איך נראה סופר "שפע יששכר" טרם הקמתו, והסתקרנה נפשכם לגלות מיהן הדמויות החדשות שיככבו בעונה הנוכחית – אנו מביאים בפניכם את כל הפרטים • הנה כל מה שאתם צריכים (ובעיקר רוצים) לדעת רגע לפני תחילת המשמרת הבאה בסופר

"קופה ראשית", צילום: מיכה לובטון

צילומי העונה הרביעית של "קופה ראשית" טרם החלו הלכה למעשה, אבל החגיגות וההתרגשות לקראתם בקבוצת הפייסבוק הרשמית של הסדרה שמשודרת בכאן 11, כבר לגמרי בעיצומם. אם גם אתם, כמו עשרות אלפי החברים בקבוצה, כוססים ציפורניים בציפייה ומתקשים להתאפק עד לרגע שבו ישודר פרק הפתיחה המיוחל, ננסה להפיג מעט את המתח ונספר לכם כאן את כל מה שידוע לנו עד כה על העונה החדשה והמסקרנת, שתנסה להפתיע בדמויות חדשות ובליהוקים מעניינים.

מכל פנים וכאמור, הנה כל מה שאנחנו יודעים עד כה:

מתי יתחילו הצילומים?

"בעוד 32 ימים מתחילים לצלם, ינעל העולם!!!", הכריז ברשת החברתית יוצר הסדרה נדב פרישמן, שעבד במשך שנה שלמה עם שותפו ליצירת התוכנית יניב זוהר ושורה של כותבים נוספים על העונה הרביעית הצפויה. אם ספרנו נכון מרגע כתיבת השורות, אז התאריך המדויק הוא 14 בנובמבר, שזה בערך בעוד שלושה שבועות. באותו פוסט שיתף פרישמן גם תמונות מתוך אתר הצילומים של הסדרה. "אנשים בונים שוב את הסוכה שהם בונים כל שנה. מקשטים קישוטים, מסדנים סדינים, ומסככים סכך. אנחנו בונים שוב סופר.

"המקום, שעמד ריק יותר משנה, קיבל אותנו באהבה גדולה", סיפר. "המדפים ימודפו, הקופות יקופו, המחסן ימוחסן, ושפע יששכר סניף יבנה יקום לתחייה בפעם הרביעית!", כתב בחגיגיות.

ליהוקים מפתיעים

בגזרת הליהוקים לעונה יש לא מעט חדשות מעניינות: הקומיקאי תמיר בר, שהשתתף ב"ארץ נהדרת", יגלם את הנמסיס ואויבו המושבע של אביחי (השחקן יגאל עדיקא), מנהל הרשת "שפע יששכר". אליו יצטרפו השחקן והקריין דב רייזר, שישחק לקוח שהינו פרופסור באקדמיה ללשון עברית, והשחקנית הוותיקה תקווה עזיז בת ה-85, שזכורה מתפקידיה בסרטי הקולנוע הנצחיים "חגיגה בסנוקר" ו"צ'ארלי וחצי" - תגלם לקוחה מועדפת בסופר שראמזי אוהב במיוחד.

השחקן הוותיק מתי סרי ("זהו זה", "העולם הערב") יגלם את דודי ארמוזה, לקוח בעל אמצעים שכוכבה (איך לא) תנסה לכבוש את ליבו ולשלוח יד לכיסו. עוד שחקנית ותיקה ומוערכת שתצטרף לקאסט היא שושנה גורן, שתגלם קשישה שראמזי מסייע לה. השחקן חי מאור ישחק עבריין שראמזי (איך לעזאזל?!) מסתבך איתו.

גם אתם יכולים לככב (מלשון "כוכבה") בעונה החדשה

אם אתם חולמים לקחת חלק בעונה החדשה, תדעו שבקבוצה הרשמית של הסדרה מציעים לכם לקבל כרטיס זוגי לימי הצילומים, שם תופיעו בתור ניצבים ותזכו לחוויה בלתי נשכחת על הסט.

המלכה הבלתי מעורערת. כוכבה שביט מ"קופה ראשית",

כל מה שאתם צריכים לעשות, כך לפי עמוד הפייסבוק של התוכנית, הוא לצלם תמונה מקורית, מרגשת או משעשעת בסופר הקרוב למקום מגוריכם. נציין כי ההשתתפות מותרת לבני גיל 18 ומעלה, והיא תימשך עד ליום רביעי הקרוב 26 באוקטובר בשעה 9:00 בבוקר.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר