קאזם חליליה: "אני סומך על ההורים שלי, בסוף אני הבן שלהם"

הדייר שנשטף במבול תגובות גזעניות עוד לפני שנכנס לבית באופן רשמי, ייאלץ להתמודד עם נתק מוחלט ממשפחתו כשייצא • על פי חוקי הריאליטי הוא עדיין לא יודע את זה, ומשיחה שערכנו עימו יומיים טרם כניסתו הוא גם לא צפה את זה כלל • הריאיון המלא ביום שישי במגזין "שישבת"

קאזם חליליה, צילום: רן יחזקאל

ימים ספורים לאחר כניסתו לבית "האח הגדול", התפרסמה בכפר אכסאל הודעת התנערות מדייר הבית קאזם חליליה.

בהודעה, שהתפרסמה בשפה הערבית, נכתב כך: "בשם אללה הרחמן והרחום. אנו, משפחת חליליה מכפר אכסאל, מכריזים בפני אלוהים וכל האומה המוסלמית, ללא כפייה או לחץ מאף אחד ומשום צד, על הדברים הבאים: על חפותנו המלאה והמוחלטת מקאזם חליליה, ועל ידי זה אנו לא אשמים ביחיד או ברבים מהנ"ל, ואין אנו נושאים בכל חטא או אחריות, ואין אנו קשורים לקאזם ולמה שבא ממנו או אחריו או צאצאיו/ילדיו, בין שמקרוב ובין שמרחוק. ואין לאף אחד הזכות לשאול אותנו (או לדרוש) דין וחשבון על כל מה שקשור אליו מבחינת מעשים או מילים, (בהקשר) משפחתי, חברתי, דתי, מוסרי או משפטי. ואלוהים עד לדברינו".

נכנס לבית "האח הגדול". קאזם חליליה, צילום: קוקו

את הודעת ההתנערות ממנו וממעשיו, קאזם, שמנותק זה שבועיים מהנעשה מחוץ לבית "האח הגדול", לא צפה, וזאת למרות יחסים מורכבים עם המשפחה, כולל ניתוק בעבר.

"המשפחה שלי יודעת מה קורה, אבל הם לא מבינים את הקונספט של התוכנית", סיפר לנו יומיים טרום כניסתו לבית. "אני לא מסתיר מהם כלום. ההורים שלי עברו איתי כברת דרך, ואני בטוח שיהיו גם יפי נפש שיטיפו להם נגדי, אבל אני די סומך על ההורים שלי והמשפחה שלי. בסוף אני הבן שלהם. בכל מקום שהייתי אני אומר את זה ואני אומר את זה גם עכשיו".

כשנשאל אם הוא לא מפחד מהתגובה שלהם, הוא ענה בביטחון, כאחד שעבר דבר או שניים בחייו: "כבר אמרו עלי שאני הומו, אמרו עלי שאני בוגד. תמיד אמרו עלי את כל הדברים האלה, ככה שהיום אני מוכן. שיגידו מה שיגידו".

הראיון המלא יתפרסם ביום שישי במוסף "שישבת" של "ישראל היום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר