בק טו ריאליטי: דיירת "האח הגדול" בתמונות ראשונות לאחר ההדחה

צפו: רחל בורטה, שחיה את הסיוט של כל משתתף תוכנית מציאות ויצאה ראשונה מן הבית, מדגמנת הסתגלות לחיי האזרחות האנונימיים • 15 הדקות מתחילות עכשיו

חוזרת לאזרחות האפורה. רחל בורטה, צילום: רן יחזקאל

המודחת הראשונה של "האח הגדול", רחל בורטה, מתאקלמת בחזרה לחיים מחוץ לבית המצולם ביותר במדינה, וכמו שזה נראה, האזרחות אינה פשוטה לה.

צילומים: ללא קרדיט

כידוע, בורטה נכנסה אל התודעה במסגרת הסדרה ״טיול לחמישה״. לפני כשבועיים היא הגיעה לפריים טיים של רשת לאחר שנכנסה אל בית "האח הגדול". היא אמנם הייתה בבית תקופה קצרה מאוד, אבל בזמן הזה הספיקה לבקר לא מעט מתמודדים וגם יצרה לעצמה אויבת - הדיירת טליה. אתמול היא הציגה את הסיוט של כל משתתף בתוכנית ריאליטי והפכה למודחת הראשונה לעונה. לא נעים.

לאחרונה רחל עלתה לתודעה בהקשר לא נעים נוסף: בתחילת העונה סיפרנו לכם של"ישראל היום" נודע כי בורטה לא דיאטנית ולא רשומה באגודת הדיאטניות הישראלית, וגם אין לה רישיון תקף. אם זה לא מספיק, בשנת 2016 נשלח אל בורטה מכתב אזהרה מטעם משרד הבריאות תחת הכותרת "הטעיה אסורה והתחזות", לשון המכתב.

״מבדיקתנו, אינך מוסמכת כתזונאית על פי חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות. הפרות אלו של החוק מהוות עבירה פלילית. אדגיש כי די בשימוש בכל תואר הדומה לתארים תזונאי או דיאטן עד כדי להטעות כדי לעבור עבירה פלילית", נכתב.

מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "המכתב מתייחס למקרה ספציפי שאליו היה מודע משרד הבריאות וטופל בשנת 2016. אם למשרד הבריאות או לגורם אחר יש פניות או השגות לגבי עיסוקיה של רחל, הוא מוזמן לפנות לרחל ולכשתצא לבדוק איתה את העניין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר