"חולית 2" מגיע למסך הקולנוע ו"שוגון" לטלוויזיה: כל המלצות התרבות לשבוע הבא

"מעשייה אמריקנית" ו"חלום של רובוט" שואפים לזכות באוסקר, קייט וינסלט בסאטירה פוליטית חדשה, פסטיבל קולנוע דרום נפתח במתכונת שונה, דרמה תקופתית חדשה של כאן 11, ספין-אוף מסקרן ל"האישה הטובה", יובל דיין חוזרת באלבום מפתיע, שלל תערוכות - וגם פעילויות לכל המשפחה • אלה הדברים הכי מעניינים שמחכים לכם

מתוך "חולית: חלק 2". צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

שבוע נוסף מגיע לסיומו, וכדי שתתחילו לתכנן את התוכניות שלכם להמשך השבוע כבר מעכשיו - הכנו עבורכם כמה המלצות לכל מה שמעניין בעולם התרבות ב-6-1 במרץ.

סרטים

חולית: חלק שני

כשנתיים וחצי לאחר שהסרט הקודם הדהים את העולם וזכה בלא פחות מב-6 פרסי אוסקר, ההמשכון המשובח שלו חוזר – כשהוא גדול יותר, מרהיב יותר ומצוין יותר. כבר מזמן שהבמאי הקנדי המהולל דני וילנוב הפך לאחד הגדולים ביותר בדורו (הודות לסרטים כמו "המפגש" ו"אסירים"), אבל כעת הוא מתעלה אפילו על עצמו, ויוצר את אחד מהאפוסים הקולנועיים הגדולים ביותר של השנים האחרונות.

הסרט החדש ממשיך את מסעו של פול אטריידס ואמו בנתיב הנקמה נגד הקושרים שרצחו את משפחתו – והשתלטו על הכוכב המדברי עתיר המשברים אראקיס, זאת בזמן שהוא מנסה למנוע עתיד נוראי שנגלו לו בחזיונותיו. בסרט יש רשימת כוכבי ענק, שכוללת שמות כמו טימותי שאלמה, זנדאיה, רבקה פרגוסון, ג'וש ברולין, אוסטין באטלר, פלורנס פיו, חוויאר בארדם, כריסטופר ווקן ועוד.

בבתי הקולנוע

מעשייה אמריקנית

סרט הביכורים של קורד ג'פרסון עוקב אחר סופר מתוסכל שמאס בדרך הסטריאוטיפית והטראגית שבה אמנות מציגה בני מיעוטים בכלל ושחורים בפרט, כשברקע נמצאים ספריו שלא באמת מעניינים אף אחד. כדי להוכיח את טענתו, הוא מפרסם יצירה חדשה ומופרכת אותה כתב בחופזה תחת שם עט, אך "שחורה" מאוד, שזוכה במפתיע להצלחה גדולה – ומזניקה אותו היישר ללב הקונצנזוס אותו הוא כל כך מתעב. הקומדיה השנונה ומעוררת המחשבה הזו קיבלה לא פחות מ-5 מועמדויות לאוסקר, כולל לסרט, השחקן הראשי (ג'פרי רייט), שחקן המשנה (סטרלינג ק. בראון) והתסריט המעובד הטובים ביותר.

בבתי הקולנוע

חלום של רובוט

סרט אנימציה קסום, מחמם לב ועטור שבחים, שאף מתחרה על פרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר, שבמרכזו נמצאים החברים הטובים רובוט וכלב, על רקע ניו יורק התוססת של שנות ה-80. כשיום אחד הם מחליטים לנסוע לבלות בחוף של לונג איילנד, החופשה שלהם משתבשת – וכלב נאלץ להשאיר מאחור את רובוט, ולחזור לבדו הביתה לניו יורק. הכלב מנסה למלא את החלל בחברים חדשים, בעוד הרובוט רק יכול לחלום על הזמן שבילו ביחד.

בבתי הקולנוע

פסטיבל קולנוע דרום בדרך

לאחר שנדחה מחודש נובמבר בשל המלחמה, הפסטיבל יפעל במהדורתו ה-22 במתכונת שונה, שבמסגרתה יעבור בכל רחבי הארץ בין הקהילות המפונות של תושבי שדרות ויישובי עוטף עזה, וגם עבור הקהל הרחב.

סרט הפתיחה של הפסטיבל יהיה "סוס בלי שם" של אסף אסולין, שיוקרן בהקרנת טרום בכורה בסינמטק תל אביב ב-3 במרץ, ויינעל באירוע נעילה חגיגי שיתקיים בסינמטק שדרות ושישודר בשידור חי בזום ובמתחמי ההקרנות של הפסטיבל הנודד, בסינמטקים ובמוסדות תרבות באופקים, אילת, אשדוד, באר שבע, הרצליה, ים המלח, ירושלים, מ.א. אשקלון, מ.א. חוף הכרמל, מצפה רמון, רהט, שפיים ותל אביב. במהלך הפסטיבל יתקיימו אירועי זיכרון מיוחדים ליקיריו שנרצחו ב-7 באוקטובר – ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל, הבמאי וחבר סגל בית הספר לאמנויות הקול והמסך בספיר יהב וינר ז"ל, ומעצב הפסקול ובוגר בית הספר לאמנויות הקול והמסך בספיר ליאור וייצמן ז"ל.

החל משבת, ברחבי הארץ

פסטיבל קולנוע דרום בסינמטק שדרות, ב-2016, צילום: ללא קרדיט

נשים ונפלאות

ארבע נשים החיות בקהילה דתית קטנה בפאתי דבלין שבאירלנד, זוכות בנסיעה חד-פעמית ללורד, עיירה ציורית בדרום צרפת שרבים מאמינים כי מתרחשים בו ניסים, במטרה להגשים את עצמן ואת חלומותיהן. בקומדיה החמודה הזו מככבות זוכות האוסקר קת'י בייטס ומגי סמית', לורה ליני זוכת האמי, וגם התגלית החדשה אגנס או'קייסי.

בבתי הקולנוע

בחלל שנותר

אדם סנדלר חוזר בדרמה חדשה (אותה ביים יוהאן רנק הגאון, שזכה באמי על בימוי "צ'רנוביל" המופתית), שבה הוא מגלם אסטרונאוט שכחלק ממשימתו נשלח אל קצה מערכת השמש, כשבמקביל הוא נאלץ להתמודד עם הסדקים בנישואיו ובחייו האישיים. כשהוא מנסה לטפל בצרותיו, הוא מוצא את עצמו מטפל בהן בעזרת יצור מסתורי (בקולו של פול דאנו) שנמצא בחללית שלו. בסרט מככבים גם המועמדת לאוסקר קארי מוליגן ("המאסטרו"), קונאל נייאר, לינה אולין ואיזבלה רוסליני.

זמין בנטפליקס

סדרות

שוגון

מיני-סדרה משובחת במיוחד המבוססת על ספרו המצליח מ-1975 בעל אותו השם של ג'יימס קלאוול, שגם כמעט 50 שנים לאחר צאתו – ממשיך להיות רלוונטי.

הסדרה עוקבת אחר הנווט האנגלי ג'ון בלקת'ורן (קוסמו ג'רוויס), שספינתו נקלעת לחופי יפן ב-1600. בזכות התאקלמותו, הוא הופך מאדם שנתפס כברברי לאחד האנשים הקרובים ביותר למצביא לורד יושי טורנגה (הירויוקי סנאדה, מגדולי שחקן יפן), שאויביו מנסים להפילו – ותוך שהוא מתאהב במתורגמנית שלו, מריקו (אנה סוואי הנפלאה).

זמין בדיסני+

המשטר

סאטירה פוליטית חדשה מבית HBO בכיכובם של זוכת האוסקר קייט וינסלט, יו גרנט, מתיאס שואנארטס ("הנערה הדנית"), המועמדת לאוסקר אנדראה רייסבורו ("לזלי היקרה") ועוד, אותה יצר זוכה האמי וויל טרייסי ("יורשים").

ווינסלט מגלמת בסדרה את אלנה ורנהאם, מנהיגה רודנית בעלת לב ברזל של מדינה מזרח-אירופית בדיונית שמקבל איומים רבים. בזמן שהמשטר האלים והאכזרי שלה מאבד מיציבותו, היא פונה לקצין צבא נאמן ואכזר כדי שיעזור לה לייצב את המצב – מה שמוציא מכלל שליטה את הסדר החברתי במדינה.

שני, ב-yes, סלקום TV ו-HOT

הצבי

צעירה יהודייה שמגיעה עם משפחתה מרוסיה לירושלים הקנאית והחשוכה של סוף המאה ה-19, מתכננת לברוח חזרה לאהובה המהפכן – אך תוכניותה כשהיא מתחילה לעבוד בעיתונו של אליעזר בן יהודה, שם היא נחשפת לסיפורים על לינץ' אכזרי שבוצע כנגד יהודיות צעירות, אותם בקהילה לא רוצים שיפרסמו בתקשורת.

בסדרה בתקופתית הזו, שנוצרה בידי קרן מרגלית ("פלפלים צהובים" ו"להעיר את הדב"), מככבים סוזנה פפיאן, אור בן מלך, ולדימיר פרידמן, מיכל שטמלר-ינאי, יאנה פרידמן ועוד.

שלישי, בכאן 11

מתוך "הצבי", צילום: באדיבות כאן 11

מוות ופרטים נוספים

כשצעירה מבריקה מוצאת את עצמה במקום ובזמן הלא נכונים, היא הופכת לחשודה הראשית בתעלומת רצח מסתורית המתרחשת באוניית פאר משוחזרת למופת. כל אורחי ועובדי צוות הספינה חשודים, וכדי להוכיח את חפותה יהיה עליה לגבור לגבר שהיא כל כך שונאת – הבלש הטוב ביותר בעולם. בכיכובם של ויולט בין, מנדי פטינקין האלמותי ועוד.

שלישי, בדיסני+

אלזבת'

בלב סדרת הספין-אוף לסדרה המצליחה "האישה הטובה" נמצאת דמותה של עורכת הדין המבריקה והמוזרה אלזבת' טסיוני, אותה מגלמת המועמדת לאמי קרי פרסטון, שהופיעה בסך הכל ב-5 פרקים בסדרה האם – אך היא הייתה אהובה ומסקרנת מספיק כדי לקבל סדרה משלה.

בסדרה, טסיוני עובדת כיועצת חיצוני של משטרת ניו יורק, שמשתמשת באבחנותיה ובאישיותה הצבעונית כדי לסייע למשטרה לפתור פשעים משונים – גם אם הם לא מעוניינים בכלל בעזרתה.

זמין ב-yes

הבלתי חשובים

הסדרה שמציגה את ההיסטוריה שלנו דרך אירועים קטנים ופרטים נשכחים בתוכם, שבעזרת מבט נוסף של פרספקטיבה על הזמן שחלף מאז שהתרחשו – מקבלים משמעות חדשה וחשיבות גדולה.

העונה החדשה מורכבת מסיפורים שמתכתבים עם המציאות הכואבת של מדינת ישראל, וכוללת את סיפורים רבים, כמו של במאית חרדית שניסתה לשלב שחקן גבר בסרטה או סיפורו של הילד מתי כספי מקיבוץ חניתה, שלא אישרו לו לרכוש גיטרה כי לא היה להרגשתם מספיק מוזיקלי.

זמין בכאן 11 וביוטיוב

הרופא הטוב

דמותו של ד"ר שון מרפי (פרדי היימור) חוזרת בעונתה השביעית והאחרונה של דרמת בית החולים המצליחה, שבה המנתח הצעיר והאוטיסט מנסה לתמרן בין היותו אב טרי להיותו רופא מנתח שצריך להעניק טיפול לחולים הזקוקים לו, תוך שהוא נאבק בדעותיהם הקדומות של רבים.

זמין ב-HOT

טאבו

בעונתה החדשה של הסדרה בהגשתו של חנוך דאום, המבוססת על פורמט בלגי, הוא יוצא לחופשה עם ארבעה אנשים שלכולם מכנה משותף – לקות כלשהי או השתייכות לקבוצת מיעוט, תוך שהוא פורץ את גבולות הפוליטיקלי קורקט ומחפש את מה שמצחיק בחיים, גם אם אלה כרוכים בקושי גדול. בעונה החדשה, דאום נפגש עם מתמודדי נפש, דתיים גאים, אוטיסטים, אנשים בעלי נראות יוצאת דופן וזקנים.

שני, בכאן 11

מוזיקה

יובל דיין באלבום חדש

הזמרת המצליחה שחררה אלבום ("ניגונים") הכולל שבעה שירים, שכולם הוקלטו במהלך ינואר-פברואר בהפקתו של פטריק סבג. האנטישמיות הגואה בעולם בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" גרמה ליהדותה של זמרת-יוצרת להתחזק, מה שהביא לכך שהיא הקליטה את שירי היהדות שהכי מדברים אל הלב שלה.

זמין בכל הפלטפורמות

קפה אוראן

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד מעלה קונצרט חדש עם הזמר שמעון סיבוני, המשלב שירה אופראית עם שירה אנדלוסית, ועם גבריאל אוחיון – מהשמות הבולטים והעכשוויים ביותר בקהילות היהודיות בצרפת ובמרוקו. יחד עם התזמורת, עליה ינצח רועי אזולאי, הם יבצעו את היצירות הבולטות של האמנים היהודיים שנולדו באלג'יריה ושהותירו את חותמם על הסגנון העממי האלג'יראי.

החל מראשון, ברחבי הארץ

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד, צילום: מייק אדרי

אלבום בכורה לליהי טולדנו

בשל המלחמה, החליטה טולדנו לחלק את 12 שירי אלבומה הראשון ("מי אני חושבת שאני") לשני חלקים – חלקו הראשון כולל שירים שנכתבו לפני שפרצה המלחמה, בעוד חלקו השני כולל שירים שנכתבו בעקבותיה.

מי שהפכה לאחת השחקניות והזמרות המסקרנות בישראל מציגה אלבום שלם עם קונספט פשוט אך כזה שמבוצע היטב (ושאותו תשיק במופע מיוחד ב-13 במרץ ברידינג 3 בנמל תל אביב). עם קול שחודר היישר אל תוך הלב ועם טונות של כנות, מצליחה טולדנו לשדר פגיעות אינסופית, כזו שבאמצעותה היא תוכל להישאר בסביבתנו עוד שנים מוצלחות רבות.

זמין בכל הפלטפורמות

סגיב כהן בהופעה

לאחר שנים של שיתוף פעולה בימתי מוצלח, הזמר-יוצר יוצא עם להקתו למופע של קלאסיקות נוסטלגיות שהוא ישלב בתוכו את מיטב להיטיו לאורך השנים, בהם "מהמרחקים", "חכי עוד רגע", "בדרך אלייך" ועוד. לרגל חודש האישה, יארח כהן את הזמרת האהובה אביבה אבידן.

רביעי, באולם בית לב לבנים, אשדוד

במה

רוסלקה

האופרה הסוחפת של המלחין הצ'כי אנטונין דבוז'ק על בת הים הקטנה ואהבתה לנסיך, עולה על הבמה בהפקה מרכיבה בניצוחו של דן אטינגר. על הבמה נבנה עולם מים חלומי שבו הגיבורים יכולים לשחות לרקוד במים, עד הסוף של הסיפור – שהפעם, שונה מזה שבסיפורו הנודע של הנס כריסטיאן אנדרסן.

החל מראשון, בית האופרה הישראלית, בתל אביב

נשים. יוצרות. השראה

15 מפגשים חד-פעמיים ומיוחדים של נשים מרשימות מקשת רחבה של תחומים, מאניה בוקשטיין ויהודית מילוא ועד דנה ברגר ועדן הראל (ועוד רבות ומוצלחות נוספות), יעניקו הצצה נדירה למאחורי הקלעים של העשייה שלהן ולסיפור חייהן.

החל מראשון, בתל אביב וביפו

אניה בוקשטיין (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ'

ריטה – שני גברים ואישה אחת

אחת האופרות הפופולריות ביותר של גאטנו דוניצטי היא יצירה קומית במערכה אחת, המורכבת מקטעים מוזיקליים ומדיאלוגים. השחקן תומר שרון פורש בפני הצופים ובין הקטעים המושרים את עלילת האופרה בעברית, ובכך מייתר את הצורך בתרגום.

שרון מגלם תייר המגיע למלון קטנטן המנוהל על ידי ריטה (טלי קצף), אשתו הרודנית והמתעללת של בפה העדין והשלומיאל (אנטון טרוטוש). חייהם של בני הזוג נקלעים לסערה עם הגעתו הבלתי צפויה של גספרו (שחף רגב), בעלה הראשון של ריטה, שכולם האמינו שטבע – בעוד הוא עצמו האמין שריטה מתה בשריפה. כשהם נתקלים זה בזו, בפה וגספרו מחליטים להתחרות, כאשר המנצח ייאלץ להישאר עם ריטה הסוררת.

חמישי, בהיכל התרבות תל אביב

גדולות מהחיים

במפגש פסגה אקטואלי, מצחיק, סוחף ומרגש של ארבע נשים עוצמתיות וחזקות שלא מפחדות לרגע לפתוח הכל, לדבר על הכל – וכמובן שגם לצחוק על הכל.

בכל פאנל ישתתפו ארבע נשים, כאשר חנה לסלאו ואילנית לוי יופיעו בו בקביעות, בעוד מעיין אדם, אדוה דדון, רוני דלומי ועדי כהן יופיעו בו לסירוגין.

החל משבת, ברחבי הארץ

אילנית לוי, צילום: קוקו

משפחה

מופע שירי ילדים בסימפונית

המנחה, המגיש והשחקן טל מוסרי יצטרף לתזמורת הסימפונית חיפה לקונצרט לכל המשפחה, במופע בניצוחה של סיוון אלבו בן-חור ובהשתתפותו של הפסנתרן אייל חביב, בשירי פסטיגלים והצגות לצד קלאסיקה ישראלית במיטבה.

שני, באולם קריגר, חיפה

טל מוסרי, צילום: אריק סולטן

הרון הלא נכון

בהצגה מבית תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, עומד יואל אשר מגיע לבית ספר חדש שבו הוא נחוש להיות מקובל. כדי שזה יקרה, הוא צריך להיות מוזמן למסיבה שמארגן רון אשכנזי, אחד מהילדים הפופולריים בבית הספר. הוא מגלה שכדי לנסות להתקרב אליו, ומארח ומגיע במקרה אל ילד אחר בעל אותו שם – מה שמכניס אותו להתלבטות מי מהרונים יגרום לו להיות מקובל. ההצגה זכתה בשנה שעברה בפרס הצגת השנה לילדים בטקס פרס הבמה לילדים ונוער.

שבת, במוזיאון תל אביב

בין שמיים לארץ

להר ציון מקום מיוחד בקרב יהודים, נוצרים ומוסלמים, ויש בו אתרים היסטוריים המשקפים את חשיבות המקום לשלוש הדתות. כבר בתקופה הביזנטית נבנו בהר אתרים המייחסים לו חשיבות דתית ונערכו בו טקסים דתיים, וכעת אתרים אלה מייחסים להר את מקום קבורתו של דוד המלך ואת מקום סעודתו האחרונה של ישו ותלמידיו.

במתחם בולט מבנה עוצמתי שנבנה בראשית המאה ה-20 בסגנון ניאו-רומנסקי, עבור המסדר הבנדקטיני: כנסיית הדורמציון המוקדשת למרים, אמו של ישו, שלפי המסורת נפלה כאן לתרדמת נצח.

שבת, במגדל דוד – מוזיאון ירושלים

שמח בנמל

מבקרי נמל יפו יוכלו ליהנות ממשחקיות עץ לילדים, עמדות צביעה, קוביות לגו, עמדת איפור פנים ועוד, בנוסף לפעילויות כמו הצגות מוזיקליות, עמדות צביעה, סדנת עיצוב חולות ועוד. הכניסה לתערוכה במקום ולפעילויות הינה בחינם, בעוד הכניסה לסדנאות ולהצגות כרוכה בתשלום.

שבת, בנמל יפו

פעילות לכל המשפחה בנמל תל אביב, צילום: שני לויה

תערוכות

תמונות מחיי אישה

תערוכת היחיד של האמנית הרב-תחומית דבי אשרת עוסקת בהיבטים שונים של חייה כאישה, ומהווה סיכום זמני, כאשר אשרת מושכת חוטי קווים המסתעפים ומסתבכים ממנה החוצה.

מסעות של התפתחות, מסעות של ילדות ובגרות, מסעות נשיים, מסעות רגשיים ומסעות של כאב מלווים את יצירות התערוכה, שנותנת זרקור על אירועים של שמחה ושל עצב, של ילדות ואבלות, של בגרות והתבגרות, ושל נוכחות וטקסיות. הצבעוניות הזהירה שבחלק מהיצירות מייצרת משחק עדין בין עולם האופנה לעולם שאינו זוכר של קושי והתמודדות.

בטרמינל העיצוב, בת ים

מתוך התערוכה "תמונות מחיי אישה" // צילום: דבי אשרת

צעיפים מדברים #4

כ-100 אמניות מישראל וממדינות נוספות יציגו את יצירותיהן השונות, שנוצרו בידי אמניות פלסטיות, סופרות, משוררות, מאיירות, מעצבות ופעילות חברתיות המביעות באמצעות צעיפים אמנותיים את הקריאה להעצמה נשית

הצעיף, שנראה באופן מסורתי כסמל של צניעות והסתגרות כאחד, הפך למדיום של שחרור וביטוי עצמי על ידי האמניות, שכל אחת מהן מגיעה מרקע תרבותי שונה ומגוון משל האחרת. בין האמניות הרבות המשתתפות, בהן נשים מאזור עוטף עזה, נמנות ברכה גיא, אורלי אפל, לימור צרפתי-מקס, סיגלית לנדאו, אורית ברתיני-שביט, נדין בר-נוי, נחמה גולן ועוד.

בבית גבריאל בכנרת

יצירה של אורית ברתיני-שביט

עיצוב חירום

התערוכה הזו מפנה זרקור אל פעילותם הייחודית של מעצבים, כיחידית ובמסגרת המחלקות לעיצוב תעשייתי ולעיצוב אופנה באקדמיות השונות, שנרתמו למאמץ המלחמה ותרמו את כישרונם ועבודתם למען צרכי יחידות צבאיות וגדודי מילואים והחברה. בתערוכה גם יוצג התגייסותה של התקשורת החזותית למאבק על התודעה והתגייסותם של מעצבים להפצת כרזות וסרטונים עם מסרים ברורים, לעיתים בוטים ושנויים במחלוקת, כדי לסייע בהסברה.

גלריה ויטרינה, במכון טכנולוגי HIT בחולון

יצירה של רוני דונביץ'

שבעה באוקטובר

25 אמנים ואמניות מתחומים כגון ציור, פיסול, מוזיקה ועוד יציגו בתערוכה את יצירותיהם העוסקות, מתכתבות ומהדהדות את המלחמה ואת הימים הכל כך קשים שאותם עוברים רבים בחברה הישראלית ועם היהודי מאז 7 באוקטובר.

התערוכה עוסקת בתגובת התרבות הישראלית למלחמה ובפרץ היצירה מאז החלה, תוך שהוא מלווה במוזיקה ישראלית. בין האמנים המשתתפים נכללים רז בן עמי, מרים כבסה, עירית רגב, דינה שנהב, אורן פישר, וגם של הצלם רועי עידן ז"ל שנרצח ב-7 באוקטובר, של ענבר הימן ז"ל שנרצחה בשבי חמאס, של יונתן חצור ז"ל, שנהרג בקרבות בעזה, ועוד רבים.

באנו – מוזיאון העם היהודי

יצירה של ניל וקארין רומנו, שתשתתף בעבודה, צילום: ניל וקארין רומנו

איך להסתיר את כאביך מעצמך

האמן רועי רוזן משתמש בפורמטים שגורים ובמוסכמות מדיומליות, מתמקדת בתערוכת היחיד הזו בכריכות ספרים – אותן הוא הופך לנושא. הכריכה כפורמט אסתטי מגלמת את הפוטנציאל וההבטחה שהיא טומנת בחובה, ורוזן עצמו רותם את האמביוולנטיות של הפסיכולוגיה העכשווית ביחס למורשתו של הפסיכולוג הנודע זיגמונד פרויד, על מנת לנכס ולפרק את הכותרות כך שישקפו את חייו שלו ואת הנושאים המעסיקים אותו בעשייתו האמנותית. הפרויקט מכיל שתי מהדורות: האחת טקסטואלית שבה כותרות הכרכים משתנות ושם המחבר נשאר קבוע, והשנייה מאוירת עם שמות המחברים, מה שיצר קהל של זהויות בדויות, וריאציות פונטיות ואנגרמות של השם רועי רוזן.

בגלריה רוזנפלד, בתל אביב-יפו

ציור של רועי רוזן, צילום: רועי רוזן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר