"חיבוק ענק למשטרה": הופעותיו של עומר אדם בפארק הירקון אושרו

המשטרה הודיעה כי היא חוזרת בה מהאיסור שנתנה לזמר לקיים בשבוע הבא את הופעותיו, שאליהן מכר יותר מ-100 אלף כרטיסים • אדם מסר לקהל: "תעשו מתיחות, חזקו ת'יידים ותנוחו טוב בשבת!"

עומר אדם בהופעה. צילום: קוקו

לאחר שהמשטרה הכריזה שלשום (שלישי) כי היא לא מאשרת לעומר אדם לקיים את הופעותיו בפארק הירקון בשבוע הבא, היום היא הודיעה כי היא חוזרת בה - ותאפשר לו לקיים אותן כמתוכנן.

בפוסט שהזמר פרסם הערב בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 1.2 מיליון עוקבים, הוא כתב: "שותפים יקרים שלי, ‎רוצה להגיד לכם ‎תודה שאתם חדורי אמונה וגבריות מקסימום! שהמתנתם בסבלנות ולא דאגתם".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

בהמשך, הוא פנה למשטרה, כשכתב: "‎רוצה לתת חיבוק ענק למשטרת ישראל‎ ולמרחב ירקון תל אביב, שעזר בכל הכוח לפתור את כל הבעיות עקב המצב; לרכבת ישראל שמובילה אותנו
ומסייעת מהנשמה, למרות השיפוצים והעבודות; ‎ולכל ההפקה והיועצים המדהימים שלי, שלא ישנים יום ולילה כדי שנוכל להתאחד, לשמוח ולהתרגש כולנו ביחד".

אדם סיכם: "הכנו לכם יםםםם (כך במקור) של הפתעות, שירים ומוזיקה טובה. תעשו מתיחות, חזקו ת'יידים, שחררו ת'רגליים, תנוחו טוב בשבת – והכי חשוב, תבואו מוקדם! אוטוטו נפגשיםםםם (כך במקור). מתרגש, אוהב אתכם".

קהל בפארק הירקון (ארכיון), צילום: קוקו

כזכור, במשטרה אמרו שלשום כי אין תוכנית בטיחות ותוכנית ציר פינוי קהל (כולל תאורה) וכן תוכנית שינוע של קהל, גם בשל שיפוצי הרכבת ועבודות הרכבת הקלה. לפי המשטרה, נכון לשלשום הייתה כניסה אחת בלבד ברכבת האוניברסיטה, ולא ניתן יהיה לעמוד בעומס ובדוחק.

במשטרה הדגישו כי ביטחונו ושלומו של הציבור חשוב. "מדובר בתל אביב וישנם אירועים המתקיימים במקביל, בין השאר באקספו, ועל כן המארגנים ייאלצו להמציא את כל התוכניות", נמסר.

במשטרה הסבירו כי ישנו יועץ בטיחות חיצוני אותו היא שכרה, שקבע כי לאור הנסיבות לא ניתן יהיה לקיים אירוע שאליו יגיעו יותר מ-3,000 איש. עם זאת, אמרו במשטרה, אם אדם יעמוד בתנאים ויציג את כל התוכניות הבטיחותיות המסודרות שיאפשרו את קיום האירוע, הוא יתקיים כמתוכנן - כפי שאכן קרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר