סערת עומר אדם: המשטרה לא מאפשרת את הופעותיו בפארק הירקון

האם מופע הענק של הזמר המצליח בארנה יבוטל? • כעת ועל פי הודעה מטעם המשטרה, נראה שקיומו מוטל בספק • הייתה זו אמורה להיות ההופעה הגדולה הראשונה של הכוכב זה זמן רב

עומר אדם. צילום: קוקו

הכל יבוטל? המשטרה לא מאשרת את קיום המופע של עומר אדם בפארק הירקון. כידוע, הזמר הודיע על ארבע הופעות ומכר למעלה ממאה אלף כרטיסים. זה היה אמור להיות המופע הגדול הראשון אחרי הרבה זמן. כעת נראה שקיומו מוטל בספק.

במשטרה אומרים כי אין כרגע תוכנית בטיחות ותוכנית ציר פינוי קהל כולל תאורה וכן תוכנית שינוע של קהל, גם בשל שיפוצי הרכבת ועבודות הרכבת הקלה. על פי המשטרה, יש רק כניסה אחת ברכבת האוניברסיטה ולא ניתן יהיה לעמוד בעומס ובדוחק. במשטרה מדגישים כי ביטחונו ושלומו של הציבור חשוב. מדובר בתל אביב וישנם אירועים המתקיימים במקביל, בין השאר באקספו, ועל כן המארגנים יאלצו להמציא את כל התוכניות.

במשטרה מסבירים כי ישנו יועץ בטיחות חיצוני אותו היא שכרה שקבע כי לאור הנסיבות, לא ניתן כרגע לקיים אירוע מעל 3,000 איש. עם זאת, מדגישים במשטרה, אם הזמר יעמוד בתנאים ויציג את כל התוכניות הבטיחותיות המסודרות שיאפשרו את קיום האירוע - הוא יתקיים כמתוכנן.

עומר אדם, צילום: גל איסייב

כפי שפורסם לאחרונה, ב-15 באפריל עומר אדם מתעתד להופיע בפארק הירקון. לשם כך, יזם הזמר בנייה של ארנה מיוחדת בשם "היכל בפארק" - במה של 360 מעלות באוויר הפתוח.

בפוסט שחלק עם עוקביו בעמודו באינסטגרם, כתב אדם את הדברים הבאים: "הרבה זמן שאני מת לראות אתכם כבר, מתגעגע להופעות ולביחד שלנו. חייב לשתף אתכם שהיו לנו הרבה מחשבות ושיקולים אם לפתוח הופעה או לא, אם זה מתאים ואולי לא.

עומר אדם באירוע קבלת שבת עם משפחות החטופים הנעדרים, בתל אביב, צילום: קוקו

"אחרי הרבה מחשבות ובאמת שאחרי המון הודעות שאני מקבל מכם, החלטנו שהדבר הנכון לעשות זה לפתוח מופע למרות הקושי ולהוכיח שאנחנו חזקים כעם וכמדינה. נעשה מופע ונחזור לשיר ביחד, לבכות ביחד, לשמוח ביחד והכי חשוב להתפלל ביחד בעוצמה גדולה לחזרתם של כל החטופים עכשיו, להצלחה של צה”ל וכוחות הביטחון, להחלמה של כל הפצועים ולחזרה של המפונים ושל השגרה של כולנו. הכנו לכם הפעם גם משהו באמת מיוחד. כדי שיהיה לכולם נוח עם אווירה חמה, אנחנו בונים 'ארנה בפארק הירקון'. ככה כולם יהיו קרובים, מסודרים וכמובן ב-360", הסביר לעוקביו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר