וואו: עומר אדם בפרויקט חדש ושאפתני שכמותו לא ראיתם

לקראת הופעתו ב-15 באפריל בפארק הירקון, הזמר המצליח בישראל עומד לבנות מתחם מיוחד עבורו • כיצד הוא ייראה?

עומר אדם . צילום: קוקו

ב-15 באפריל עומר אדם מתעתד להופיע בפארק הירקון. לשם כך, יזם הזמר בנייה של ארנה מיוחדת בשם "היכל בפארק" - במה של 360 מעלות באוויר הפתוח.

בפוסט שחלק עם עוקביו בעמודו באינסטגרם, כתב אדם את הדברים הבאים: "הרבה זמן שאני מת לראות אתכם כבר, מתגעגע להופעות ולביחד שלנו. חייב לשתף אתכם שהיו לנו הרבה מחשבות ושיקולים אם לפתוח הופעה או לא, אם זה מתאים ואולי לא.

עומר אדם בהופעה, צילום: קוקו

"אחרי הרבה מחשבות ובאמת שאחרי המון הודעות שאני מקבל מכם, החלטנו שהדבר הנכון לעשות זה לפתוח מופע למרות הקושי ולהוכיח שאנחנו חזקים כעם וכמדינה. נעשה מופע ונחזור לשיר ביחד, לבכות ביחד, לשמוח ביחד והכי חשוב להתפלל ביחד בעוצמה גדולה לחזרתם של כל החטופים עכשיו, להצלחה של צה”ל וכוחות הביטחון, להחלמה של כל הפצועים ולחזרה של המפונים ושל השגרה של כולנו", הצהיר בפני מעריציו ודיבר על שיריו שבימים אלה נטענים במשמעות חדשה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

"הכנו לכם הפעם גם משהו באמת מיוחד. כדי שיהיה לכולם נוח עם אווירה חמה, אנחנו בונים 'ארנה בפארק הירקון'. ככה כולם יהיו קרובים, מסודרים וכמובן ב-360", הסביר לעוקביו.

מתוך אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

לאחר מכן חלק עם עוקביו תרשים מסודר של הארנה המיוחדת בסטורי שחלק איתם וכתב: "אנחנו בונים היכל בפארק שייראה ככה. אז אתם תרגישו כמו במנורה רק עם יותר אווירה".

פתיחת השערים למופע של אדם היא 18:00 כשמכירת הכרטיסים תחל מחר בשעה 10:00.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר