למרות המלחמה? סקורסזה עשוי לצלם את סרטו הבא בישראל

הבמאי האגדי מתכנן לצלם כבר השנה את סרטו החדש, שייתכן שחלקו יצולם בארץ • מי צפוי להשתתף בו, מה תהיה עלילתו – ואילו כוכבים עשויים לשחק בסרט נוסף שעליו הוא עובד? כל הפרטים

מרטין סקורסזה. צילום: רויטרס

מרטין סקורסזה, אחד מהבמאים הגדולים בהיסטוריה, עשוי לצלם את הסרט הבא שלו בישראל, כך על פי דיווח באתר "וראייטי".

על פי הדיווח, הבמאי האמריקני זוכה האוסקר, שרק בשנה שעברה שחרר לאקרנים את סרטו המוערך והמצליח "רוצחי פרח הירח", נמצא בימים אלו בשלבים מוקדמים מאוד של הפקת סרט ביוגרפי על חייו של הזמר האגדי פרנק סינטרה, וכי הוא מקווה לצלם אותו מאוחר יותר השנה באיטליה, במצרים – ובארץ. עם זאת, בשל המלחמה הנמשכת כבר יותר מחצי שנה, הדבר עלול שלא לצאת בסופו של דבר לפועל (נציג של סקורסזה בן ה-81 סירב להגיב לדיווח).

אנדרו גארפילד (ארכיון), צילום: איי.אף.פי.

הסרט המדובר יעסוק בישו (ממש כפי שעשה ב"הפיתוי האחרון של ישו" מ-1988), ויתבסס על הספר "חיי ישו" של הסופר היפני שוסאקו אנדו (שסקורסזה עיבד ב-2016 למסך הגדול את ספרו "שתיקה"), ולפי הדיווח הפקת הסרט נמצאת במשא ומתן לצירופם של המועמד לאוסקר אנדרו גארפילד ("הסרבן", שכיכב ב"שתיקה") ומיילס טלר ("אהבה בשחקים: מאווריק") לסרט.

אם זה לא מספיק, סקורסזה עובד גם על סרט נוסף, שיעקוב אחר חייו של פרנק סינטרה, אחד הזמרים המצליחים, החשובים והמשפיעים ביותר בתולדות המוזיקה הפופולרית, שהלך לעולמו בשנת 1998 בגיל 82. אם הכל ילך כשורה, זוכה האוסקר ליאונרדו דיקפריו, שהפך לשותף הקבוע של סקורסזה, יגלם את סינטרה, בעוד ג'ניפר לורנס, זוכת אוסקר גם היא, צפויה לגלם את אשתו השנייה, השחקנית אווה גרדנר ("ליל האיגואנה"). מספר אולפנים כבר הביעו עניין בהפקת הסרט, כש"סוני" היא המובילה מהם.

ישתפו פעולה פעם נוספת? דיקפריו (מימין) ב"רוצחי פרח הירח", צילום: באדיבות פורום פילם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר