הכוכבת ההוליוודית חושפת הכל על סצנת העירום השערורייתית

ג'ניפר לורנס חזרה לאחרונה לקולנוע עם קומדיית הנעורים השובבה והפרועה "לא לוקחים קשה" • באחד הקטעים בסרט, מופיעה השחקנית בעירום מלא ופרונטלי, וכעת היא מספרת על מאחורי הקלעים של אותה סצנה ועל האווירה על הסט

ג'ניפר לורנס בסרט "לא לוקחים קשה". צילום: Sony Pictures

אחרי היעדרות מסוימת מהמסכים, חזרה בחודש שעבר ג'ניפר לורנס לקולנוע בקומדיית ההתבגרות הרומנטית והפרועה "לא לוקחים קשה". בסרט השובבי, היא מגלמת את מאדי - אישה בת 32 שנקלעה לתסבוכת כלכלית וחייבת כסף מהיר כאן ועכשיו. במקביל, זוג הורים מנותקים מעוניינים לשכור בשביל בנם, פרסי (אנדרו בארת' פלדמן), בחור בן 19 מאותגר חברתית ורומנטית, בת זוג שתסייע לו, איך נאמר, לצאת מהקונכייה המסוגרת שלו, וכל האמצעים כשרים. פרסי אינו מודע לכך שהאישה המהממת שפרצה לחייו בסערה היא למעשה סוג של נערת ליווי, ובין השניים מתפתח קשר מיוחד, שלא בהכרח מוביל למחוזות המצופים.

לא לוקחים קשה טריילר רשמי. צילום: יח"צ

אף שמדובר בסרט חביב למדי שהצליח יחסית בקופות, קשה לומר ש"לא לוקחים קשה" הוא יצירת מופת שתיזכר כקלאסיקה קולנועית, אלא בסך הכל עוד חולייה שגרתית בשרשרת הוליוודית שהולכת על בטוח - מלבד אולי סצנה אחת ומפתיעה במיוחד, שתפסה אפילו אותנו בהפתעה גמורה. זהירות, ספויילרים החל מהפסקה הבאה.

בשלב מסויים בסרט, יוצאים מאדי ופרסי לדייט אינטימי על חוף הים. הם נכנסים למים כדי לשחות בעירום, ובינתיים חבורה של בני נוער גונבת לשניים את הבגדים שהושארו על החוף. בלי לחשוב פעמיים, מאדי יוצאת מהמים ומתעמתת עם הנערים החצופים, כשהיא עירומה לגמרי. מה זה מתעמתת? היא קורעת להם את הצורה בעירום פרונטלי גלוי ומלא - ולורנס אפילו לא השתמשה בכפילת גוף בשביל "סצנת הקרב" הלא שגרתית הזו, שחושפת פשוט את הכל.

ג'ניפר לורנס בסרט "לא לוקחים קשה", צילום: Sony Pictures

"כולם שאלו אותי אם אני בטוחה שאני רוצה לצלם את הסצנה הזו, אבל אפילו לא חשבתי פעמיים", אמרה הכוכבת כשהתראיינה למגזין וראיטי לקראת עליית הסרט. "זה היה קורע, והאווירה על הסט היתה בטוחה וסטרילית לגמרי", היא הבהירה והוסיפה כי צילומי הסצנה ערכו יום שלם, אחרי לא מעט חזרות. אתם כבר מחפשים כרטיסים?

ג'ניפר לורנס מתוך הסרט "לא לוקחים קשה", צילום: Sony Pictures
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר