ילדות שנהרסה: הדמויות מהאגדות מקבלות טוויסט מזעזע

תיפרדו מ"הנוקמים" ותגידו שלום ליקום קולנועי חדש שיאחד כמה מגיבורי הילדות האהובים עלינו ביותר - אבל במסגרת של סרטי אימה • מתי הם יגיעו לקולנוע ומי בדיוק "יככבו" בהם?

גיבורי הילדות בטוויסט אימה. צילום: יחסי ציבור

תשכחו מהיקומים הקולנועיים של מארוול, DC ושל גודזילה והכירו את ה"פוניבוורס" (Poohniverse), היקום הקולנועי החדש, המפחיד, ויש שיגידו המטריד שבו מככבות גרסאות מבעיתות וצמאות דם של פו הדב (וחבריו הטובים מהיער), במבי, טינקרבל, פינוקיו, היפהפייה הנרדמת והכובען המטורף.

במילים אחרות: דמויות מסיפורי ומאגדות ילדים המוכרות בעיקר בזכות להיטי האנימציה של דיסני, שהזכויות עליהן הפכו בשנים האחרונות לנחלת הכלל וניתן לעבד אותן בחופשיות, אפילו לסרטי אימה. 

פו הדב וחברים - בטוויסט אימה, צילום: יחסי ציבור

חברת ההפקה Jagged Edge, המתמחה בסרטי אימה פרובוקטיביים ודלי תקציב שגם אחראית על "פו הדב: דם ודבש" מהשנה שעברה, הכריזה אמש (שני) על היקום הקולנועי החדש שלה, שיפגיש בסרט אחד את פו ואת שאר הדמויות המוזכרות לעיל, לצד אחרות. הקרוסאובר הקטטוני עתיד לצאת לאקרנים בשנה הבאה, ולציון המאורע חשפה החברה פוסטר שבו ניתן להבחין בכל גיבורי האימה הילדותיים מסתערים יחד לעברנו. וכן, במרכז אתם רואים את פו רוכב בטירוף על במבי-זומבי.

"כחובבי אימה, היינו שמחים לסרט בסגנון 'הנוקמים' שבו כולם נבלים", אמר השחקן-מפיק סקוט צ'יימברס, שעומד בראש Jagged Edge, לאתר התרבות "וראייטי". "היינו רואים בו את פרדי קרוגר (מ"סיוט ברחוב אלם"), את ג'ייסון (מ"יום שישי ה-13"), (ואת הנבלים של) 'צעקה', 'האלווין' – כל אלה. מובן שזה לא יקרה, אבל אנחנו יכולים ליצור משהו קטן בעצמנו, וככה הסרט שלנו נולד", הוסיף.

עוד לפני שהיצורים האלה יתאחדו ב"פוניוורס" (שהלוגו שלו, איך נכתוב את זה בעדינות, שואב לא מעט השראה מהלוגו של "הנוקמים"), כמעט כל אחד מהם יופיע בשנה הקרובה בסרט סולו משלו – כיאה לכל יקום קולנועי שמכבד את עצמו. לפיכך, בקרוב נוכל לצפות, בין היתר, ב-"Bambi: The Reckoning", ב-"Pinocchio Unstrung" (באמת הגיע הזמן שהוא ירד מהחוטים, לא?), ב-"Peter Pan's Neverland Nightmare" וגם ב"דם ודבש 2", שיכינו את הקרקע כמו שצריך.

פו הדב כפי שלא הכרתם, צילום: ללא קרדיט

אף שצ'יימברס לא חושף מה בדיוק תהיה העלילה של הקרוסאובר, הוא מוכן לגלות שהמפלצות יאחדו בו כוחות כדי להילחם בשורדי סרטי הסולו שלהן – אבל גם יילחמו בינן נגד עצמן. חלומות פז.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר