לא לבעלי לב חלש: נחשף הטריילר לסרט האימה הרצחני של פו הדב

"פו הדב: דם ודבש" , שמוגבל לצפייה למבוגרים בלבד וישוחרר בחודשים הקרובים, מבוסס אמנם על הדמויות האהובות של הסופר הבריטי א. א. מילן, אך מציג אותן מזווית שונה ומטרידה לגמרי - ולראייה הקדימון לפרויקט

ילדות שנהרסה. "פו הדב: דם ודבש" , צילום: יחסי ציבור

כשפו הדב וחזרזיר מרגישים שכריסטופר רובין נטש אותם מפני שהלך ללמוד בקולג', הם נעלבים מאוד ולוקחים את זה די קשה. כמה קשה? בואו נאמר שהשניים הופכים לרוצחים סדרתיים ויוצאים למסע נקמה קטלני ומדמם נגד חברם הטוב (לשעבר, מתברר) וכל בני האנוש שבהם ייתקלו בדרך. נשמע כמו רעיון לסרט אימה מופרך ופסיכוטי? בהחלט, והאמת היא שמדובר בדיוק בזה. "פו הדב: דם ודבש" ("Winnie the Pooh: Blood and Honey") היא הפקה עצמאית חדשה שיוצרת הרבה מאוד באזז - ולא רק בגלל זמזום הדבורים.

הסרט, שמוגבל לצפייה למבוגרים בלבד וישוחרר בחודשים הקרובים, מבוסס אמנם על הדמויות האהובות של הסופר הבריטי א. א. מילן, אך מציג אותן מזווית שונה ומטרידה לגמרי. מתברר שהדובון והחזרזיר התמימים והסימפטיים איבדו את זה לחלוטין, ואם אתם חוששים לשאול מה עלה בגורלם של חביבי הקהל טיגר הנמר ואיה החמור, אז מוטב שלא תשאלו. יודעים מה? אולי גם עדיף שלא תצפו בטריילר הראשון והברוטלי של הסרט, ששוחרר אתמול (רביעי) וכבר הספיק לצבור מאות אלפי צפיות ביוטיוב, למרות שלא תמצאו בו אפילו שחקן מפורסם אחד, אך חייבים להודות שהאווירה מצמררת במיוחד. אנחנו חוזרים ומדגישים: הטריילר לא מומלץ לצפייה לבעלי לב חלש, לחובבי בעלי חיים חמודים ופרוותיים, ובטח לא לילדים.

אם אתם שואלים את עצמכם איך זה שדיסני לא טירפדה את ההפקה הזו, שכן מדובר בסרט שהופך שתיים מדמויות האנימציה הכי מפורסמות שלה למפלצות צמאות דם, התשובה פשוטה: נגמר לה הזמן, ממש באופן מילולי. בשנה שעברה איבדה דיסני את הבלעדיות בארה"ב להפקת יצירות המבוססות על ספריו של מילן, בלעדיות שממנה נהנתה החברה מאז 1966. הזכויות על פו הדב וחבריו נמצאות כעת ברשות הציבור, 95 שנים אחרי שמילן הוציא לאור את אוסף הסיפורים הראשון בכיכובם. לפיכך, מעתה כל אחד יכול ליזום פרויקטים הכוללים את הדמויות, מתריסים והזויים ככל שיהיו, ללא חשש מתביעה של דיסני. בחברת ההפקה Jagged Edge לא בזבזו זמן והרימו את יצירת האימה החדשה בזריזות מרשימה, אבל תהיו בטוחים שאף בסרט הזה לא הולך ללקק דבש.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר