אחרי סערת פיטורי השחקנית על רקע אמירות אנטישמיות: תהפוכות נוספות ב"צעקה"

בשורה משמחת למעריצי נב קמפבל: לאחר פיטוריה של מליסה בררה, שהתבטאה נגד ישראל במלחמת חרבות ברזל, כוכבת סדרת הסרטים המקורית הודיעה כי תשוב לתפקידה • כידוע, קמפבל לא הופיעה בסרט השישי בסדרה עקב מחלוקות שכר

"צעקה". צילום: יח"צ

נב קמפבל חוזרת לסאגת סרטי "צעקה" ותגלם את סידני פרסקוט בחלק השביעי בסדרה - כך הודיעה אתמול (שלישי) השחקנית הקנדית בת ה-50. קמפבל גילמה את סידני, הדמות הראשית של מותג האימה שובר הקופות, החל מהסרט הראשון שהושק ב-1996 ועד לסרט החמישי מ-2022, אך בחרה, כזכור, לא לשוב לסרט השישי בשל פערי שכר גדולים ואי הסכמתה להרוויח פחות מגבר.

נב קמפבל "בצעקה 4", צילום: יח"צ

אף ש"צעקה 6" (2023) הוכיח את עצמו כהצלחה קופתית אדירה גם ללא קמפבל, שלמעשה העבירה אז באופן סופי את השרביט לצמד השחקניות הצעירות מליסה בררה וג'נה אורטגה – דווקא המלחמה בעזה טרפה את הקלפים מחדש בכל הקשור לסרט השביעי. בררה פוטרה מהפרויקט בשל התבטאויות אנטישמיות, ואילו אורטגה עזבה את ההפקה מיוזמתה זמן קצר לאחר מכן, בשל "בעיות עם לוחות הזמנים של צילומי העונה השנייה של 'וונסדיי'", לטענתה.

גם הבמאי המקורי של הסרט, כריסטופר לנדון, נטש את "ג'וב החלומות שהפך לסיוט", לדבריו, וכך, תוך שבועות ספורים, איבד הפרויקט את צמד השחקניות המובילות שלו וגם את הבמאי. היה ברור שהמפיקה, אולפני ספייגלאס, והמפיצה, אולפני פרמאונט, חייבות היו לחשב מסלול מחדש - ומהר - אם הן רוצות להשאיר את מותג האימה המצליח בחיים.

מליסה בררה, צילום: יוטיוב

אף ששמועות על שובה קמפבל התרוצצו ברשת מייד לאחר עזיבתן של בררה ואורטוגה, שכן מדובר במהלך המתבקש וההגיוני לעשות, ההכרזה הרשמית, כאמור, התקבלה רק אתמול. בפוסט בעמוד האינסטגרם הרשמי שלה, חשפה קמפבל את תמונת התסריט של "צעקה 7" (שם זמני), וכתבה "סידני פרסקוט חוזרת! זה תמיד היה כבוד גדול לגלם אותה בסרטי 'צעקה'. ההערכה שלי לסרטים האלה והמשמעות שלהם עבורי אף פעם לא התפוגגו. לכן אני שמחה להודיע שהתבקשתי, בדרך הכי מכבדת, להחזיר את סידני למסך".    

חוזרת לעולמה של סידני. נב קמפבל, צילום: AP

קמפבל גם חשפה בפוסט את זהותו של הבמאי החדש, והאמת היא שמדובר בידיעה לא פחות מרעישה: קווין ויליאמסון ("דוסון קריק", "יומני הערפד"), שכתב את התסריטים של "צעקה 1", "צעקה 2" ו"צעקה 4" ולמעשה יצר את כל הדמויות המרכזיות של העולם הזה, יביים את הסרט השביעי. "אני מקווה שאתם נרגשים כמוני, נתראה על הסט", סיימה קמפבל את הפוסט שלה, בהתייחסה לשובו של ויליאמסון לסאגה. פרטים נוספים על "צעקה 7", ביניהם מועד היציאה של הסרט, העלילה שלו וזהותם של שחקנים נוספים, טרם פורסמו.     

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר