"הוא לא רצה למות": נורית גפן מתייחסת לשמועות

אשתו לשעבר של היוצר המנוח סיפרה בפודקסט שלה על הרגע בו התבשרה על מותו של יהונתן גפן ז"ל • "הוא לא רצה למות, הוא רצה את הספר" • עוד שיתפה כי הרופא הרגיע אותה: "הוא לא סבל ברגעיו האחרונים"

יהונתן גפן , צילום: קוקו

מותו המפתיע, החולצה שלבשה בתו שירה להלוויה ועוררה סערה, הציוץ המתריס של טלי גוטליב והאובדן שממשיך לכאוב בליבם של אלה שגדלו על יצירותיו - כמעט שבועיים לאחר מותו של יהונתן גפן ז"ל ורוחו עדיין ממשיכה לייצר כותרות.

היום (ראשון) נורית גפן, מי שהייתה אישתו הראשונה ואם שני ילדיו של יהונתן גפן, שירה ואביב, נזכרה בפודקאסט שלה "באות בזמן" אותו היא מגישה לצד דליה גוטמן, ברגעים בהם קיבלה את הבשורה על מותו - כשהיא מתייחסת גם לשמועות שנפוצו סביב הנסיבות.

אביב גפן ונורית גפן בהלוויה, צילום: קוקו

"מצחיקה אותי השמועה שהוא התאבד," שיתפה גפן את המאזינים. "לפני שבועיים הוא אמר לי שהוא מאושר. לא רק שהוא לא התאבד, הוא חיכה לספר. הוא לא רצה למות".

"אנחנו לא יודעים מתי הוא מת," המשיכה. "ביום שני בלילה? בשלישי?" גפן הוסיפה וסיפרה למאזינים כי גופתו הועברה לאבו כביר כיוון שנפל ונחבט.

יהונתן גפן ז"ל, צילום: באדיבות ארכיון צה"ל במשרד הביטחון, במחנה, ערמון נועם

"הרופא שם הרגיע אותי שככל הנראה יהונתן לא סבל ברגעיו האחרונים. אמרתי לו: 'מה, הוא שכב ככה וכאב והיה לבד? הוא אמר לי: 'תשמעי, או שהיה לו דום לב והוא מת ישר ואין לך מה לדאוג, או שהיה לו אירוע מוחי ואז גם במקרה הזה אבדים הכרה. אני חושב שהוא לא סבל כשהוא היה על הרצפה'".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר