צפו: לאחר שהואשם - ג'יימס פרנקו חושף שהוא מכור למין

ארבע שנים אחרי שכמה נשים טענו כי השחקן ביצע בהן עבירות מין, הוא מספר בגלוי בראיון לרדיו כי הוא עובר תהליך גמילה

"היו אנשים שכעסו עליי והייתי צריך להקשיב להם". פרנקו, צילום: AP

כמעט ארבע שנים לאחר שהועלו נגדו טענות על עבירות מין שביצע במספר נשים, השחקן-במאי ג'יימס פרנקו התראיין אמש (רביעי) לראשונה בנושא, ואמר כי הוא בגמילה מהתמכרות לסקס מאז שנת 2016.

"היו אנשים שכעסו עליי והייתי צריך להקשיב להם", אמר פרנקו בראיון שקיים בתחנת הרדיו האמריקנית SiriusXM. "כשמשהו כזה קורה, האינסטינקט האנושי הוא לעצור את זה. אתה פשוט רוצה לצאת ולעשות את מה שאתה צריך לעשות – להתנצל. אבל זה לא מאפשר לך לעשות את העבודה שבהסתכלות במה שבפנים". למרות דבריו, יש לציין כי פרנקו (שהיה מועמד לאוסקר על תפקידו ב-"127 שעות") עצמו לא התנצל במפורש במהלך הראיון על אף אחת מהטענות שהועלו נגדו.

עוד אמר השחקן: "הייתי עיוור לגמרי לדינמיקות של כוח ולדברים דומים, אבל גם לרגשות של אחרים. כנראה שיש קרחון מתחת להתנהגות הזו, לדפוס הזה, של להיות עיוור לעצמך ולכך שהדבר לא ייפתר בתוך לילה, אז אני פשוט עושה הרבה עבודה. השתמשתי בגמילה מסמים ומאלכוהול שעברתי כדי לבחון את זה וכדי לשנות את מי שהייתי".

רגע לפני תום הראיון, התייחס פרנקו לדבריו של השחקן סת' רוגן, אחד מחבריו הטובים ביותר בעבר ומי שעבד עימו על פרויקטים רבים לאורך הקריירות של שניהם, שמאז פרסום הטענות נגד פרנקו לא התנער ממנו, עד לאחרונה, כשאמר כי הוא לא מתכוון לעבוד איתו יותר בעתיד. "אני מבין את זה, הוא היה צריך לענות על כך עבורי ולא רציתי בזה", אמר פרנקו. "אני לא רוצה שסת' או שאחי (השחקן דייב פרנקו, ע.א.) או כל אחד אחר יצטרכו לענות על שאלות בנושא הזה יותר".

כזכור, בינואר 2018 כמה נשים טענו נגד פרנקו כי הוא התנהג איתן בצורה מינית נצלנית ולא הולמת. ביולי האחרון הוא הסכים לשלם יותר מ-2.2 מיליון דולר כדי ליישב שתי תביעות שהוגשו נגדו בגין ניצול מיני של סטודנטיות למשחק בבית הספר למשחק שלו ועל ידי סטונדטים באותו מוסד, שטענו כי הם הונאו.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר