כולם בתדהמה: הדרמה הרפואית החדשה של משפחת קרדשיאן

קריס ג'נר גילתה בטריילר לעונה החדשה של הסדרה על בני ובנות משפחתה, כי גידול התגלה בגופה – והותירה את בנותיה קיילי וקנדל בהלם • לא נחשף אם מדובר בגידול שפיר או ממאיר

משפחת קרדשיאן. צילום: איי.אף.פי.

הדרמה במשפחת קרדשיאן לא עוצרת: בטריילר לקידום העונה החדשה של המשפחה המפורסמת, אשר תעלה לשידור בדיסני+ ב-23 במאי, חשפה קריס ג'נר כי גידול נמצא בגופה.

"עברתי את הסקירה שלי, וגילו לי ציסטה וגידול קטן", הטילה ג'נר בת ה-68 פצצה בפני בנות משפחה. אז, המצלמה עוברת לבתה הצעירה קיילי, שנראית מייבבת בבכי למשמע הבשורה, ומנוחמת בחיבוק על ידי אחותה קנדל.

נכון לכתיבת שורות אלה לא ידועים פרטים נוספים על מצבה הבריאותי של אם המשפחה המפורסמת או סוג הגידול שהתגלה בה, ואם מדובר בגידול שפיר או ממאיר. ג'נר נראתה לאחרונה בפומבי לפני שלושה ימים, כשהגיעה למט גאלה יחד עם בן זוגה קורי גאמבל.

כזכור, במרץ האחות איבדה קריס את אחותה קארן, לאחר שזו מתה מאירוע לבבי בגיל 65.  "בלב הכי כבד ובעצב הכי עמוק, אני נאלצת לשתף שאחותי קארן הלכה לעולמה במפתיע", ספדה באינסטגרם לאחותה, שמערכת היחסים שלה איתה לאורך השנים ידעה לא מעט דרמות. "ליבי כואב על אמא שלי ועל אחייניתי, ואני מתפללת שאלוהים ינחה את כולנו בתקופה הקשה הזו".

היא הוסיפה: "היא תופסת חלק כל כך עצום בלב שלי, ואני מוקירה כל זיכרון שיש לנו ביחד. מותה של קארן היא תזכורת לכך שהחיים כה קצרים ויקרים, והמחר לעולם לא מובטח. עלינו לומר לאלה שאנו מוקירים כמה אנו אוהבים אותם. אני אוהבת אותך אחותי היפה".

ג'נר במט גאלה 2024, צילום: איי.פי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר