מט גאלה 2024: הצצה ללילה הכי יפה בשנה

תחת קוד הלבוש "גן הזמן" הגיעו הסלבס שהוזמנו לאירוע האופנה הכי גדול של השנה בבגדים פרחוניים יוצאי דופן, כאשר התחרות היא כאמור – מי עשתה את זה טוב יותר • ככה זה נראה

קים קרדשיאן. צילום: ה

המט גאלה 2024 התקיים הלילה (בין שני לשלישי) במוזיאון המטרופוליטן לאמנות בניו יורק כדי לחגוג את התערוכה החדשה "היפיפיות הנרדמות: האופנה מתעוררת מחדש" המציגה כ-250 פריטים שנלקחו מהאוסף הקבוע של מכון התלבושות, שרבים מהם נראו רק לעתים רחוקות בציבור.

הפריטים המשתרעים על פני 400 שנות היסטוריה אופנתית וכוללים עיצובים של ג'יבנשי, דיור סקיאפרלי, כאשר חלק מהבגדים שבריריים מכדי ללבוש אותם, כמו שמלת נשף של צ'ארלס פרדריק וורת' משנת 1877.

קארדי בי לבשה שמלה שחורה בעלת שובל ארוך של ג'יאמבטיסטה ואלי / צילום: AFP

זאנדיה במייסון מרג'יאלה / צילום: AFP

קים קרדשיאן / צילום: AP

קנדל ג'נר / צילום: EPA

פמלה אנדרסון / צילום: EPA

ניקול קידמן בבלנסיאגה / צילום: EPA

שרה ג'סיקה פרקר בריצ'רד קווין / צילום: AFP

ג'ניפר לופז בסקיאפרלי / צילום: AFP

דואה ליפה / צילום: EPA

ג'סיקה בייל / צילום: EPA

מנצחת האירוע, אנה וינטור, בלואבה / צילום: AP

כמו בכל שנה, גם הפעם הגיעו שלל סלבס במיטב מחלפותיהם, כאשר קוד הלבוש הרשמי הוא "גן הזמן", בהשראת הסיפור הקצר של ג'יימס גראהם באלארד משנת 1962. היו כאלה שהצליחו להדהים בשמלות יוצאות דופן, אחרים קצת פיקששו. 

ליזו במארני / צילום: AP

ריטה אורה / צילום: AFP

לנה דל ריי / צילום: EPA

ומה קרה בתוך המסיבה? זה סוד. האורחים חייבים לציית למדיניות ללא טלפון – כך ששום תמונה לא תצא אל הרשתות החברתיות. מה שכן, לנו נותר לצפות בבגדים המיוחדים שלבשו האורחים בדרכם אל המסיבה האקסלוסיבית ביותר של השנה. 

 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר