בחולצה שקופה וללא חזייה: ג'ניפר אניסטון שוברת את הרשת

כוכבת "חברים" זוכת האמי וגלובוס הזהב מקדמת את ליין מוצרי השיער שלה, בסרטון שצבר יותר משלושה מיליון צפיות • אהבתם את הלוק?

ג'ניפר אניסטון . צילום: אי.פי

בחולצה לבנה שקופה ותספורת קצרה, ג'ניפר אניסטון קידמה את ליין מוצרי השיער הטבעי זוכה הפרסים שלה, כשהיא שוברת את הרשת בסרטון קצר.

בסרטון ששיתפה אתמול (שלישי) אניסטון בת ה-55 עם 45.1 מיליון עוקביה באינסטגרם, כוכבת "חברים" ו"תוכנית הבוקר" זוכת האמי וגלובוס הזהב קידמה והמליצה על קרם שיער חדש ממותג השיער המצליח שלה LolaVie, אך עיניהם של העוקבים התמקדו פחות במוצרים או בהסברים של אניסטון ויותר בחולצה הלבנה שבחרה ללבוש שחשפה פטמות ובעובדה שבחרה לוותר על חזייה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jennifer Aniston‎‏ (@‏‎jenniferaniston‎‏)‎‏

כצפוי, הסרטון הקצר בו הדגימה אניסטון את השימוש במוצר על עצמה הפך במהרה לוויראלי, ותוך שעות צבר יותר משלושה מיליון צפיות, 800 אלף לייקים ואלפי תגובות של גולשים שהחמיאו לאניסטון וכינו אותה "מדהימה" ו"שומטת לסתות".

אניסטון, שלנצח תיזכר גם כמי שיצרה היסטריה עם תספורת הרייצ'ל שלה ב"חברים", ייסדה את מותג השיער LolaVie בשנת 2021 יחד עם ג'ואל רונקין ואיימי סאקס. מה שהחל עם ליין שכלל כמה מוצרי שיער בודדים דוגמת שמפו ומרכך צבר במהרה מאות אלפי לקוחות מרוצים ואף זכה בפרסים, וכעת כאמור מתרחב ומוסיף לסל מוצרים נוספים.

ג'ניפר אניסטון, צילום: רויטרס

"קיבלנו תגובות כל כך מדהימות מהלקוחות שלנו, וזה מה שהכי מספק", שיתפה אניסטון את גאוותה מהמותג שהייתה שותפה ליצירתו בראיון לאתר פורבס ב-2022. "זכינו בשמונה פרסי יופי והיו לנו מספר ביקורות של חמישה כוכבים וזה פשוט מרגיש שהעבודה שהשקענו במוצר הזה, כל המוצרים האלה, השתלמה. זה היה שווה כל רגע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר