הפרק עם ביקורות הצופים: מה חשבו באמריקה על פרק האיחוד של "חברים"?

הספיישל המיוחל שודר אמש בארצות הברית וקיבל שלל תגובות, שיתופים, ממים, אימוג'ים וציטוטים • אבל האם כל אלה היו לחיוב או לשלילה?

פרק האיחוד של "חברים", צילום: מתוך הסדרה

האיחוד ההיסטורי והמיוחל של שחקני הסדרה "חברים" שודר אמש בארצות הברית, לאחר שנים רבות של ציפייה דרוכה. 17 שנים לאחר שירדה מהמסך, סופסוף נפגשו להם לפגישת מחזור ג'ניפר אניסטון, דיוויד שווימר, ליסה קודרו, מת'יו פרי, קורטני קוקס ומאט לה בלנק, באחד המשדרים המסקרנים ביותר בטלוויזיה האמריקנית בשנים האחרונות.

בין היתר הם שחזרו סצנות איקוניות מהסדרה, שיתפו ברכילות מאחורי הקלעים, סיפרו על אודות המשמעות שלה עבורם ובעיקר סיפקו הצצה נדירה אל הדינמיקה שהייתה ועוד קיימת ביניהם גם מחוץ למסך. אז מה חשבו על כך הצופים באמריקה?

"אז מה, לא קיבלנו הופעות אורח של פול ראד או אולי האנק עזריה, קרול וסוזאן או כריסטינה אפלגייט", כתבה צייצנית בטוויטר, שהתאכזבה כי דמויות אורח ומשנה רבות נעדרו מהאיחוד. "אבל קיבלנו את BTS כדי שאחד מחברי ההרכב יוכל להגיד ש'חברים' עזרה לו עם האנגלית שלו? אוי נו. לא אכפת לנו מאנשים מפורסמים אקראיים! אנחנו רוצים אנשים מהיקום של 'חברים'!".

מדובר בתגובה שלילית נדירה מאוד, שכן מאז שודר הפרק, הרשת התמלאה בתגובות חיוביות למכביר. "מעולם לא בכיתי וצחקתי כל כך בזמן שצפיתי ב'חברים' מאז הפעם הראשונה שצפיתי בפרק סיום הסדרה" כתב אחר, שיצא מסופק יותר מהפרק.

והוא לא היחיד. רבים במדיה החברתית ציינו כי פרק האיחוד גרם להם להזיל דמעה ולמרר בבכי נוסטלגי. "הנחמה שהם מביאים לי", כתבה מגיבה נוספת. "אחגוג אותה לנצח", ואחרת כתבה "אף סדרת טלוויזיה לא התקרבה אפילו לספק לכולם את מידת הנחמה ש'חברים' הביאה".

יש גם מי שהגיבו לפתיח של האיחוד, ששילב בין קטעים מהפתיח הקלאסי ובין שחזורים עכשוויים שלהם. "הפתיח המעודכן של חברים סחף את כל בעיותיי", נכתב ברשת. 

בווידוי מעניין, ג'ניפר אניסטון סיפרה כי בדומה לרייצ'ל ורוס בסדרה, גם בינה ובין דיוויד שווימר נרשמה התאהבות רומנטית קלה. זו, לדבריה, תועלה אל הדמויות שגילמו השניים בסדרה. "ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר. האחד שיכל להיות. זהו, זה הסוף", צייצה מעריצה, בעוד צופה אחר כתב: "אני לא מסוגל לעכל את זה". אחרים שיתפו מם שהציג את רגע הווידוי וכתבו: "הרגע שליבנו נשבר למיליון רסיסים". בחשבון טוויטר שותפה תמונה של רגע הנשיקה הראשונה בין רייצ'ל ורוס מלווה בתגובה "לעולם לא אצפה בסצנה הזו באותה צורה שוב".

באופן כללי, תגובות רבות ברשת עסקו בבכי על שלל הטיותיו. או כפי שהיטיבה לנסח חובבת של הסדרה: "תפסיקו לבכות, זו רק פגישת מחזור", ואחר כתב: "עכשיו אנחנו רוצים עוד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר