ביצה נפיצה: המריבות הכי מכוערות של הסלבס

הריב המתוקשר מאוד של רני רהב ואסתי גינזבורג הזכיר לנו פיצוצים אחרים בביצה שריתקו את כל המדינה • כשירות לאזרח הסקרן, אספנו עבורכם את העסיסיות ביותר

אסי עזר ובר רפאלי, צילום: אייל נבו, באדיבות כאן תאגיד השידור, GettyImages

תביעת המיליונים שהגיש היחצן רני רהב נגד איש העסקים עדי קייזמן, בעלה של הדוגמנית אסתי גינזבורג, אינה הפעם הראשונה בה הציבור נחשף לסכסוך מתוקשר בין ידוענים שהחלו את דרכם כחברים ואז חוו פיצוץ שהסלים לעיתים אף לפסים משפטיים.

אספנו עבורכם כמה מהדרמות הגדולות שכיכבו בכותרות בשנים האחרונות: 

אסי עזר ובר רפאלי

למרות שנדמה שאסי עזר מחובר לרותם סלע כמו זרוע נוספת, לפני שסלע הפכה להיות הנשמה התאומה שלו הייתה לו בסטי אחרת מוכרת לא פחות: בר רפאלי. השניים היו כמעט בלתי נפרדים כשהקשר ביניהם היה כל כך קרוב ואישי עד כי עזר ביסס במקור את הסדרה המצליחה שלו "להיות איתה" על רפאלי. 

באופן אירוני למדי דווקא המחווה המרגשת הפכה לקללה ביחסים בין השניים, כשרפאלי החליטה בסוף לא לקחת חלק בפרויקט והוחלפה על ידי סלע. מכאן ניתן האות לקרע עמוק ביחסים בין השניים, כשעזר אף חשף בראיון כי עבר טיפול פסיכולוגי בעקבות התקופה הקשה שחווה ואף הכריז כי לא יסלח לה לעולם. 

חומה. בר רפאלי, צילום: יהושע יוסף

הנתק בין השניים הגיע בסופו של דבר לסיומו ב-2019, כשרפאלי גייסה את עזר לככב לצידה בפרסומת ל"קרולינה למקה" והשניים גם חלקו זמן מסך בפריים טיים כשהנחו יחדיו את האירוויזיון. מאז, כך נראה, השניים חזרו לנהל מערכת יחסים חברית ומכבדת והצליחו להניח למשקעי העבר.

אופירה אסייג ואייל גולן 

במשך תקופה ארוכה, מה שהיה שלה היה גם שלו והשניים טיפחו מערכת יחסים קרובה, כאופירה אסייג אף עמדה לצידו של אייל גולן בתקופת פרשת "משחקי חברה" (מהלך שלאחר מכן הביעה חרטה עליו בראיון שהעניקה בתקופה בה הנתק בין השניים עוד היה בשיאו).

ב-2019 הכתה רעידת אדמה בעוצמה של אלף בסולם ריכטר, כשגולן הסיר עוקב מאסייג באינסטגרם. אסייג, שהחשיבה את עצמה כחברת נפש של גולן, נפגעה מאוד, הסירה עוקב אף היא, והשניים ניתקו יחסים באופן מוחלט.

אופירה אסייג ואייל גולן, צילום: קוקו, GettyImages

למרות ניסיונות פיוס מצד מקורבים, השניים נותרו בנתק מוחלט שכלל גם עקיצות הדדיות בתקשורת, עד שאביו של גולן, דני ביטון, נפטר מקורונה בשנת 2021. אסייג שמה את משקעי העבר והכעס בצד והגיעה לנחם את גולן בשבעה. לפי הדיווחים, השניים ניהלו שיחה עמוקה והצליחו ללבן את המשקעים, לפחות ברמה שאפשרה להם להחזיר עוקב הדדי ולהכריז על סוג של שולם. מאז, כך נראה, השניים מנהלים מערכת יחסים קורקטית.

מעיין אדם וליאל אלי

בסטיז שהפכו לצ'ילבות. אשת התקשורת מעיין אדם ומשפיענית הרשת ליאל אלי היו חברות קרובות, אך דווקא בטיול תענוגות משותף לדובאי ב-2021 שהשתיים לקחו בו חלק כשגרירות במשלחת משפיענים, מעשה קונדס מצד אדם שהשתבש, הוביל לסכסוך עוד בזמן הטיול והמשיך לנתק מוחלט וזעם הדדי, שכלל כמובן את הסרת העוקב המתבקשת ברשת, וככל הידוע נמשך עד לעצם היום הזה.

מעיין אדם וליאל אלי, צילום: אריק סולטן, GettyImages

בר זומר ונטע אלחמיסטר 

שתי כוכבות הרשת בר זומר ונטע אלחמיסטר היו חברות טובות שאף לקחו חלק בחתונות האחת של השנייה ובילו יחדיו גם בחו"ל. אך סכסוך עסקי מתוקשר של זומר עם מי שהיה בעבר הסוכן של שתיהן, שי אביטל (בימים שקדמו להתפוצצות פרשת ההטרדות המיניות שלו), הוביל לפי הדיווחים גם למשבר רציני בין שתי הבסטיז, והיחסים ביניהן התקררו עד לכדי ניתוק כמעט מוחלט.

בר זומר ונטע אלחמיסטר, צילום: עידו לביא, קוקו, GettyImages

למרות זאת, כשאלחמיסטר נשאלה על סט צילומי קמפיין על הסכסוך לכאורה בין השתיים, היא הכחישה את קיומו וטענה כי מדובר בדרמה שייצרו מדורי הרכילות.

יעל שלביה ורומי פרנקל

עוד חברות פוטוגנית שקופידון הצליח לקלקל. יעל שלביה ורומי פרנקל היו חברות טובות עד שהגיע ברק שמיר (כזכור גם האקס של נועה קירל). פרנקל חשבה ששלביה ושמיר יכולים להיות זוג מושלם ושידכה ביניהם. 

הרומן בין השניים היה יפה עד כאב מול המצלמות, אבל שרד פחות את מבחן הלבבות, והם נפרדו לאחר מספר חודשים. שלביה המשיכה לזוגיות עם מי שהוא בן זוגה גם כיום, ברנדון קורף, ואילו שמיר ופרנקל שדרגו את סטטוס הידידות ביניהם לקשר זוגי.

יעל שלביה ורומי פרנקל,

שלביה, לפי הדיווחים, פחות פרגנה לזוגיות בין החברה הטובה לאקס, ומאז ככל הידוע היחסים בין השתיים נותרו בגזרת השלום שלום ולא מעבר.

אליאנה תדהר ודר זוזבסקי

אליאנה תדהר נשואה היום באושר ללי בירן, אך מי שניחן בזיכרון טוב יודע כי לפני שהאהבה ניצתה בין תדהר לבירן, מי שהייתה מלכת הלבבות שלו במשך תקופה ארוכה הייתה הדוגמנית דר זוזבסקי. בירן וזוזובסקי נפגשו על סט הסדרה "החממה" בשנת 2014 והיו זוג מתוק ודביק עד 2016 אז נפרדו דרכיהם הרומנטיות. כמה חודשים לאחר מכן, שמו של בירן נקשר בזה של תדהר, שעד לאותו הרגע הייתה חברה טובה של זוזובסקי.

אליאנה תדהר ודר זוזבסקי, צילום: אפרת אשל, קוקו, GettyImages

השתיים ניתקו קשר, וכידוע בירן ותדהר המשיכו בזוגיות ואף נישאו בשנה שעברה. למרות ההיסטוריה ומשקעי העבר, בראיון שהעניקה לאחרונה זוזובסקי, היא הצליחה לפרגן לאקס ולאקס בסטי. סוף טוב, הכל טוב. בערך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר