מאיה ורטהיימר נשברת: "הוא משאיר לי סימנים בלי סוף"

לקראת יום השנה למותו של אביה, השחקנית שיתפה כמה הוא חסר לה ואת געגועיה הכואבים • לצד תמונות וסרטונים שלו, היא גם כתבה: "אני מתגעגעת אליו בכל הגוף שלי, אני מרגישה מחנק"

"מרגישה מחנק": מאיה ורטהיימר על הגעגוע לאביה

מספר ימים לפני יום השנה השני למותו של איש העסקים איתן ורטהיימר ז"ל, שהלך לעולמו ב-2022 לאחר מאבק במחלת הסרט, בתו, השחקנית מאיה ורטהיימר, שיתפה אמש (ראשון) בסערת הרגשות שהיא עוברת בימים האחרונים לרגל האזכרה הצפויה לאביה.

"היום האייפון שלי ריסק לי את הלב", כתבה ורטהיימר על גבי תמונה שלה עם הוריה, כשהיא נראית מחבקת באהבה את אביה שכבר היה חולה מאוד בעת שבה צולמה התמונה. "הסרטון הזה עלה לפני שנה, שבוע לפני האזכרה", הוסיפה ושיתפה את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בסרטון המתעד את אביה, "ואני מרגישה מחנק. ביום שישי הקרוב אזכרה לאיש הכי טוב שהיה לי בעולם, אבא שלי ז"ל".

כאב גדול. הסטורי של ורטהיימר // צילום מסך מתוך אינסטגרם

"כל מילה שכתבתי כאן מתארת בדיוק את ההרגשה, וכאילו שום דבר לא קרה מאז וגם כל כך הרבה", כתבה לצד תמונות וסרטונים נוספים שפרסמה המתעדים את האדם שכל כך אהבה. "אני אפילו לא בטוחה למה אני מספרת לכם את זה, אבל אולי מישהו או מישהי כאן איבדו אדם ממש יקר להם והסימנים הם מסביב, ואולי זה החור העצום שיש לי בלב שאני מנסה למלא בכל כוחי. הוא איתי, אני יודעת, משאיר לי סימנים בלי סוף, אבל הגעגוע הוא אין-סופי".

ורטהיימר בת ה-33 המשיכה לשתף בתחושותיה, כשכתבה: "אני מתגעגעת בכל הגוף שלי לריח שלו, למגע שלו, לקול שלו. לפיהוקים או לאפצ'י שהיה נמשך. מתגעגעת לאופן שבו הוא מנענע את הטוסיק לפני שהוא אוכל חלה חמימה שיצאה מהטוסטר ושהוא מורח עליה גושי חמאה, וכל פעם מחדש אני אומרת לו 'אבא, תפסיק לאכול חמאה עם קצת חלה, זה אמור להיות הפוך'.

הסטורי של ורטהיימר // צילום מסך מתוך אינסטגרם

"אני שונאת את זה שהוא לא כאן", כתבה בסופה של סדרת הסטוריז ששיתפה. "זה כאב שאי אפשר לתפוס. אני מדברת איתו בכל יום ובכל לילה, בכל נסיעה באוטו, בכל רגע שיש מספיק שקט. אני שומעת אותך".

הסטורי של ורטהיימר // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר