סטטיק. צילום: אור גפן

"הייתי עם אבא בבית חולים": סטטיק נשבר

הזמר המצליח פתח את הלב וסיפר על חווייתו האישית בשבועות שעברו מאז הטבח הנורא שאירע בשבת השחורה • "אני רגיל שאני בא לקהל שרוצה לשמוח, לא לברוח", כתב בעצב

לירז רוסו (סטטיק) ביקש היום (שני) לשפוך את הלב אל מול מאות אלפי עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם, ולחלוק עמם כיצד מרגישה המלחמה מנקודת מבטו, כאמן שתר את הארץ בניסיון להעניק מעט אסקפיזם לאזרחי ישראל שחוו טראומה לאומית ואישית קשה ונמצאים עדיין במצב נפשי מורכב. על גבי שני סטוריז, הוא שיתף בקשיים שעוברים על מקורביו, על אביו שנזקק לפני מספר ימים לטיפול בבית החולים, על האלבום שנדחה ועל השיר החדש שאולי ייצא בקרוב.

הסטורי של סטטיק, צילום: אינסטגרם

"מה אני אגיד לכם, תקופה בלתי נתפסת", חלק בתחושותיו רוסו. "המדינה שלנו עצרה. בהתחלה ריסקו לנו את הלב, החדירו בנו פחד. מאז אנחנו מלאים בשכול על הנרצחים, בציפייה לחטופים ובדאגה לחיילים. כולנו מכירים מישהו משם. מישהו שנרצח, מישהו שפונה, מישהו שנכנס (לעזה)".

בהמשך דבריו סיפר כיצד הוא, כאמן, חווה את המלחמה והטרגדיה האנושית גם מבחינה לאומית וגם מבחינה אישית. "נכון שיוצא לי לשמח הרבה, ועדיין זה לא אותו דבר. אני רגיל שאני בא לקהל שרוצה לשמוח, לא לקהל שרוצה לשכוח. אני רואה איך אנשים קרובים אליי מתחילים למצוא את עצמם בהתחלה של משבר כלכלי. בימים האחרונים גם הייתי עם אבא בבית חולים. בקיצור, אני מתפלל על כולנו, כל יום. מתגעגע לשקט".

הסטורי של סטטיק, צילום: אינסטגרם

בסטורי נוסף דיבר על המוזיקה שלו, כשציין תכנון אחד שהתבטל ואחד שרוקם עור וגידים. "הייתי אמור כבר להוציא את האלבום. רציתי שנשמח שוב יחד. זה יצטרך לחכות. שומע את כל מה שהקולגות שלי מוציאים ואני מבין את כולם. אני מבין למה אודיה עצובה, ולמה נס וסטילה כועסים. אני מבין את איתי שרוצה לחזק אותנו ואת עומר ושרק שרוצים שנזכור את הנובה. וככה עם כל השירים שיצאו. חשבתי אם לכתוב שיר ואם כן, איזה. הם כולם העבירו את המסר בצורה כל כך מדויקת. נראה לי שיש לי זווית חדשה לתת לדבר ונראה אם אצליח באמת להעלות את זה על הדף. עם יקר שלי, אני אוהב אתכם. אנחנו נעבור גם את זה. תהיו חזקים", ביקש בסיום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו