"המילה 'פרידה' לא הייתה בלקסיקון שלי": רועי סנדלר פותח הכל על הפרידה מאנה זק

הזמר, שחזר לרווקות לאחרונה בעקבות סיום הקשר עם בת זוגו הזמרת, לא נותר אדיש והשיב למבול התגובות המרושעות שקיבל על יציאת הסינגל החדש שלו, שרבים ייחסו את מילותיו לפרידה הטרייה

רועי סנדלר

לרועי סנדלר מאוד חשוב לעשות סדר בשמועות, ולענות לכל המקטרגים והמבקרים החריפים שהאשימו אותו בניסיון נואש לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו על חשבון בת זוגו לשעבר אנה זק. היום (שלישי) הוא העלה סטורי לעמודו באינסטגרם, המונה כ-104 אלף עוקבים, שבו ביקש להעמיד דברים על דיוקם.

• בצל הפרידה מאנה זק: ההודעה שעצבנה את רועי סנדלר

אנה זק, צילום: שי תמיר

"אני מאוד מעריך את הקהל שלי, ותמיד האמנתי בשקיפות מלאה", כתב סנדלר על רקע סרטון שלו מאולפן ההקלטות. "קראתי חלק מהתגובות שלכם, וחשוב לי להבהיר כי 'שמועות' נכתב לפני המון זמן, כשהמילה 'פרידה' עוד לא הייתה בכלל בלקסיקון שלי", הסביר.

רועי סנדלר- שמועות

"הכתיבה שלי מושפעת מהמון גורמים בחיי, וכשייכתב שיר אישי על מערכת היחסים שלי, אתם תהיו הראשונים לדעת", הבטיח לעוקבים. "עד אז חשוב לי להדגיש שאני מעריך ומוקיר את הקשר שהיה לנו (הכוונה היא לקשר עם זק; י"ד), והפרידה עברה בצורה מכבדת של שני הצדדים", שיתף בדרך שבה התנהלה ההחלטה לנתק את הקשר הרומנטי.

רועי סנדלר, צילום: מתוך קליפ לשירו ביוטיוב

"כשיהיה מה לומר בנושא, גם אתם תשמעו. אז אל תהיו ניזונים משמעות", ייעץ בסיום דבריו, לא לפני שציין כי הסרטון שאותו העלה, בו ניתן לשמוע קטעים מתוך השיר החדש, צולם בחודש יוני האחרון - הרבה לפני הפרידה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר