"כשאני עם אנה אני לא רועי סנדלר הזמר, אני אדם פגיע עם רגשות"

הזוגיות עם אנה זק מייצבת אותו ("אנחנו אנשים נטולי שערוריות, אני יותר נאמן מכלב"), ההתמכרות לספורט מאזנת אותו ("בגיל 12 שקלתי 105 קילו, היום אני מחבק את הילד שהייתי") והעיסוק במוזיקה ממלא אותו ("הבמה מרגישה לי הכי בית") • רועי סנדלר חושב על קריירה בחו"ל, ומתי יעבוד ביחד עם בת הזוג?

"הצלחה זו דרך, זה לא קסם". רועי סנדלר, צילום: אפרת אשל

מתי בפעם האחרונה אמרת "אני אוהב אותך"?

"היום בבוקר. אני אומר לאנה שאני אוהב אותה כל יום, וגם לאמא שלי. אני בן אדם שאוהב לאהוב וגם כותב את זה. אהבה בלב זה מה שמאפיין אותי, אני לא יכול לגשת לדברים בלי אהבה ולא יכול לזייף. בתעשייה יש המון זיוף, ואנחנו בוחרים עם מי להסתובב ומי יקיף אותנו. בסופו של דבר, אנחנו הולכים לישון עם עצמנו וצריכים לדעת מה מתאים לנו.

"זוגות שלא מסתדרים אחד עם השנייה לא נשארים ביחד, ומערכת יחסים בריאה היא לדעת לנתק את מי שאתה ביומיום כשאתה עם בת הזוג שלך. עם אנה אני לא רועי סנדלר הזמר, אני בן אדם פגיע שיש לו רגשות. אני יודע לדבר, אין אצלי אחד בפה ואחד בלב.

"אני אוהב ליזום, ותמיד בזוגיות יש את היוזם ויש את הפחות יוזם, ואני חי את חיי הלילה ואוהב לבלות, אז זוגיות היא משהו שמאוד מייצב אותך. זוגיות זו יציבות, וזה מדהים שאפשר לעשות את כל הדברים שעושים לבד - ביחד. זה בעיניי המתכון לזוגיות טובה וככה מרוויחים עולם שלם. אנחנו גרים ביחד ולא מבזבזים זמן. אם לא היינו רואים עתיד, לא היינו ביחד. אנחנו צעירים ויש לנו זמן להגשים את עצמנו".

מתי בפעם האחרונה חווית אובדן?

"החודש. אני בוכה מלא, בכיין באמת, והחודש בכיתי בגלל הכלבה שלי תותי שמתה. היא היתה יורקשיירית זקנה והכלבה הראשונה שלי. כילד קטן תמיד רציתי כלבים והמשפחה התנגדה, עד שהבאנו אותה. עכשיו כשהיא איננה אני מרגיש אובדן. קשה לאבד בעל חיים, אתה לא יודע מה הם עוברים ומרגישים. ראינו שהיא לא בריאה ולא רצינו להרדים אותה, כי זה לקחת חיים, אבל לראות אותה לא מצליחה לעשות כלום היה נורא. הסוף שלה היה בסוף שבוע אחד. בארבע בבוקר שמענו רעשים בתוך הבית, היא חרחרה, ופתאום ראיתי אותה מרימה אוזניים ואמרתי לאנה שהיא הולכת למות. כשקמתי למחרת בצהריים אמא שלי אמרה לי שהיא מתה, ואבא שלי הלך לקבור אותה. זה אובדן גדול.

"אובדן אחר חוויתי לפני ארבע שנים, כשסבתא שלי רחל נפטרה. המוות שלה מלווה אותי מאז כי היינו מאוד קרובים, ומאז שהיא נפטרה אני לא מסוגל להתקרב למושב שבו היא גרה. לאבא שלי 11 אחים ולסבתא שלי היו מאות נכדים ונינים, אבל היא תמיד אמרה שאותי היא אוהבת הכי הרבה. היא היתה בת 96 ומתה ביום שבת. יום לפני היא היתה איתנו בבית צלולה לגמרי".

מתי בפעם האחרונה הופעת?

"ביום העצמאות היו לי ארבע הופעות מדהימות. התחלתי באשדוד ומשם נסענו לבת ים, לחולון ולבית שאן. הכי כיף בעולם להגיע לצפון ולדרום, אלה עיריות שמגיעים אליהן בעיקר ביום העצמאות ובחגים וזה קהל שהכי כיף לפגוש. התגעגעתי כל כך לבמות, זה סיפוק שאין דרך לתאר. זה לא היה מתיש - להפך, האדרנלין גרם לי לא לישון שלושה ימים לאחר מכן. אני מאחל לעצמי כל יום ככה, טירוף.

"בדרך כלל אני כל יום בהקלטות ובחזרות, בחוץ או בבית. יש לי מופע חדש ואני מאושר, כי מוזיקה היא הדבר שעושה אותי הכי שמח. אני על הבמה מגיל 13 וזה מרגיש לי הכי בבית. באוגוסט 2018 הופעתי בעיר הנוער בחיפה מול 60 אלף איש ואחר כך היתה לי הופעה באריאל מול 20 איש, וזה הרגיש לי אותו הדבר. לא מזמן היתה לי הופעה באשדוד שהודיעו לי עליה 40 דקות קודם. הייתי בתל השומר, כי אנה בדיוק השתחררה מהצבא. יכולתי או לבטל או ללכת לבד בלי להקת ליווי, וזה מה שעשיתי. למדתי את הליין אפ, עליתי לבד לבמה, וזו היתה אחת ההופעות הכי כיפיות שהיו לי. לזרוק בן אדם למים זה כיף, וכשהקהל שר איתי זה הכי כיף.

"מוזיקה היא משהו שאני עושה מהמקום הכי רגשי, ואני אוהב את מה שאני עושה. אני כל הזמן מחכה לראות איזה שיר אעשה ורוצה להכיר בעצמי צדדים חדשים כאמן".

מתי בפעם האחרונה התחילו איתך?

"זה משהו שקורה די הרבה, ברחוב או באינסטגרם. זה מאוד מחמיא וגם מצחיק, כי כולם יודעים על הזוגיות שלי עם אנה, אבל אנחנו נמצאים בעולם כזה ואם לא נדע לשים לעצמנו גבולות יהיה קשה להישאר ריאליים. צריך לדעת למצוא את הסנטר שלך ולהישאר בו, ואז אף אחד לא יכול לפגוע בך. כשאלה דברים שמחמיאים לי אני עונה ואומר תודה רבה, אבל לא אפתח דיאלוג כי אין סיבה. אני בן אדם של יחסי אנוש, אבל אנה לא צריכה להיות מודאגת, אני יותר נאמן מכלב.

"אני מסתכל על בת הזוג שלי כמו שאני רוצה שיסתכלו על האחיות שלי, ואני חושב שאישה היא מלכה. אישה ובית זה לא מובן מאליו, זה אושר, וכשאתה לא נקי מול האישה שלך אתה מפסיד. אנה היא יותר ישרה מסרגל, אין אדם ישר כמוה. אנחנו אנשים נטולי שערוריות".

מתי בפעם האחרונה עשית ספורט?

"אתמול. אני משתדל לעשות ספורט בכל יום, זה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי. כילד הייתי עם עודף משקל, בגיל 12 שקלתי 105 קילו, אבל מאוד אהבתי כדורגל. בגיל 13 התחלתי לרדת במשקל בעזרת משטר תזונה, ממקום של להיות ילד בריא, ומאז הספורט הוא מרכז חיי. זו התמכרות בריאה.

"התחלתי לעלות על במות בגיל 13, והיה קצר בין מי שאני רוצה להיות על הבמה למי שאני יכול להרשות לעצמי להיות מבחינת הנשימה, אז זה גרם לי להיכנס למשטר תזונה. במשך שנתיים עשיתי ספורט בכל יום, למשל ריצות ואימוני כוח עם מאמן אישי. היה לי קשה להתאמן לבד וגם היום אני לא יכול להתאמן לבד, אז יש לי מאמן שלוש פעמים בשבוע. אני משתדל לאכול טוב ובריא, למשל חזה עוף וסלמון, אבל לפעמים אני אוכל ארוחה ביום ואז שוכח לאכול.

"כשהייתי ילד שמן היו צוחקים עלי בבית הספר, אבל זה לא הפריע לי. הייתי ילד חמוד, צ'ארמר, ומגיל 11 התחלתי לכתוב מוזיקה שהפכה לאחד ממקומות הבריחה שלי. מוזיקה יכולה לגרום לך לשמחה, לעצב ולריגוש, וזו המתנה שלי, שיש לי מוזיקה בחיים. ברחתי לשם ואני מחבק את הילד שהייתי.

"עם השנים הדימוי העצמי שלי השתנה. כל אדם מסתכל בראי ורואה מה שהוא רואה, אבל אנחנו צריכים לקבל את עצמנו כמו שאנחנו. כשאנחנו לומדים לקבל את עצמנו, אנחנו מבינים שאף אחד לא מושלם ושתמיד אנשים ירצו יותר, אבל אנחנו יכולים להיות מסופקים ולאהוב את עצמנו. הוצאתי שיר בשם 'אוהב אותך יותר' ולקליפ לקחתי ילד עם עודף משקל שעבר חרם. הסיפור שלו קרע לי את הלב. הקדשתי את השיר לבת הזוג שלי ולילד שהייתי. היום, כשאני בוגר, אני מסתכל על הילד שהייתי ויודע לומר לו שכשאתה אוהב את עצמך, כל אחד יתחבר אליך".

מתי בפעם האחרונה העלית סטורי?

"היום בבוקר העליתי סרטון שלי עם הכלבות שושה ופוצ'ה. אני לא מכור לרשתות, אבל הלוואי שהייתי מכור, אז הייתי ממקסם את האינסטגרם שלי. אני לא מפעיל אותו כמעט ונזכר להעלות סטורי פעם ביום. הרשתות הן כלי עבודה עצום היום וברור שבא לי על זה, אבל זה מצריך ממך זמן, התעסקות ומחשבה על המון דברים, למשל להבין איזה תוכן אתה רוצה לייצר.

"אני כרגע במוזיקה, אבל אי אפשר להפריד את הרשתות, הן חלק מהעניין. בטיקטוק, למשל, אני מעלה רק תכנים של המוזיקה שלי. אני לומד מאנה הרבה על רשתות, אבל צריך לגשת לזה באהבה. כרגע אני ניגש למוזיקה באהבה, וגם לרשתות אתה צריך להתייחס ככה. אני לא אוהב פייק ולא יכול לעשות בכאילו".

מתי בפעם האחרונה פחדת?

"אני מפחד הרבה. בבית אנחנו מבהילים אחד את השני כל הזמן, כי אנחנו משפחה מאוד מצחיקה. הווטסאפ שלנו נקרא 'משפחה מטומטמת'. אבל לפחד זה לא להיבהל, פחד אמיתי זה לאבד מישהו או שיקרה לך משהו. אני מפחד מהכבישים ולפעמים מהמצב במדינה, כי אתה לא יכול לדעת מי עומד מולך, אבל הפחד לא עוצר אותי. התמודדנו עם הקורונה, והיום, לא משנה באיזה מצב אהיה, אני לא מעוניין ששום דבר יעצור אותי. כשהקורונה תקעה אותנו בבית התגעגעתי לעשייה, אבל כאמן זה גם עשה לי טוב כי יצרתי ולמדתי על המחשב וניגנתי בגיטרה ובפסנתר. זה הגיע לנקודה שבה רציתי כבר לחלוק הכל עם הקהל, ועכשיו אני לא מוכן יותר לתת לדברים לעצור אותי".

מתי בפעם האחרונה קיבלת הצעה מפתה?

"האמת שעכשיו אני בתקופה שבה אנחנו בונים שיתופי פעולה ומתכננים דברים לעתיד, אז אני מקבל המון הצעות לדברים מאתגרים וצריך להגיע להחלטות. אני מחפש עכשיו ניהול אישי והתחלתי לעשות שיחות בנושא. בסופו של דבר, אני צריך בן אדם אחד שאוכל לסמוך עליו, והאינטואיציה תשחק פה תפקיד כי זה יותר חשוב מהניסיון המקצועי. צריך לבחור בקפידה את האנשים שאתה עובד איתם.

"אני ואנה עוד מעט ביחד שלוש שנים ולא עשינו משהו מקצועי יחד. יש לנו הצעות שלא נגמרות, וזה מחמיא מאוד ולא רלוונטי, כי כל אחד מאיתנו עסוק בדרך שלו. אם זה צריך לקרות זה יקרה, אבל זה משהו שצריך לבוא מבפנים וביחד. אני לא מאמין בדברים חד־צדדיים. הייתי רוצה להסתכל על בת הזוג שלי ולחשוב מה אני יכול לתת לה ולא מה אני יכול לקחת ממנה, וגם אנה ככה. אני רוצה לשמור על זה ככה, לא רוצה את מה שיש לאף אחד, רק את מה ששלי ולהשיג את זה בדרך שלי. העולם מפתה, כל היום יש בפניך פיתויים ובן אדם צריך לדעת להיות חזק ולקבל את מה שיש לו, ואם אין לו - ללכת להשיג את זה. 

"עד גיל 18 המשפחה שלי ניהלה אותי והבית היה מעורב בקריירה שלי, אבל היה רגע שבו רציתי לפרוש כנפיים ולעוף מבחינה מקצועית. אני והמשפחה מדברים על הכל, אבל היום לא אקח מהם ייעוץ מקצועי. יש לי צוות ואני הולך המון עם הבטן בהכרעות.

"יש לי אינטואיציה ואני מגדיר את עצמי אדם עם אינטליגנציה רגשית גבוהה מאוד, לפעמים זה לטובתי ולפעמים לרעתי, אבל השיעור הזה הכי חשוב לי. אני מאמין שאנשים בחיים הם שיעורים. יש אנשים שנכנסו ויצאו מהר, ויש אדם שאני מכיר ולוקח אותו איתי. אני מכיר המון אנשים חדשים כל הזמן, לפחות אחד מהם אני לוקח איתי לכל החיים. אני חבר שמטפל בכולם ומייעץ הכי טוב, אבל עבור עצמי אני צריך קואוצ'רית - ויש לי".

מתי בפעם האחרונה חשבת על קריירה בחו"ל?

"זה משהו שרץ לי בראש כל הזמן, אבל אני מאמין שזה יגיע בזמן שלו. לא אקפוץ מעל הפופיק עכשיו, אבל הרצון להתפתח קיים אצלי. לא מעניין אותי מה אחרים עושים, כל מי שמרגיש בשל צריך לנסות את מזלו וכשאנחנו עושים אנחנו לומדים גם מטעויות. רק כשאתה מתחיל לעשות אתה מבין שיש לחלומות גם חסרונות. הצלחה זו דרך, זה לא קסם. אני לא מסתכל על הדשא של השכן ולא מקנא באחרים, אלא מאמין במה ששלך - שלך. לכל אדם יש לו את ה'בארכה' שלו ואת מה שהוא מקבל ומה שהוא מביא לעולם. אני לא מכיר קנאה, זה מגעיל אותי".

מתי בפעם האחרונה ניגשת לאודישן?

"כל הקורונה צילמתי אודישנים, כי זו היתה תקופה של אודישנים מצולמים. היום אין רק זמר או רק דוגמן, אתה אמן. למדתי שמונה שנים משחק אצל גלית רוזנשטיין ואצל אורית שר, והיום אני לומד אצל סיגל גינצבורג. משחק זה גם לדעת להגיש שיר, לעמוד על במה ולקרוץ בזמן הנכון, זה מעבר למשחק מול מצלמה. אני מאוד רוצה לשחק ומאמין שזה יגיע בזמן שלו. אני מתעניין בהכל, יש בי זעם לפעמים ויש בי גם רגש, ובא לי תפקידים מגוונים. בא לי להוציא מעצמי את הכל, וזה יבוא, אני בטוח". 

• • •

מתי בפעם הראשונה עלית לבמה?

"בבית תמיד הופעתי מול המשפחה, מאז שהייתי קטן. אבא שלי אוהב מוזיקה ומגיל צעיר הלכתי איתו להופעות של עינת שרוף במועדון הגנקי. ערב אחד שרתי איתה ועם ארקדי דוכין על הבמה, וזה צולם ועלה ליוטיוב. הייתי בן 12, וזו היתה אותה הרגשה כמו כשאני עולה לבמה היום, בלי פחד. היתה לי הרגשה שאני יכול לעלות יחף ולשיר, כי על הבמה יש לי שלווה שאני לא מקבל בשום מקום אחר בעולם. אגב, השיר הראשון שכתבתי, 'ילד מאוהב', נכתב כשהייתי בן 11 והוא על אהבה נכזבת. היום אני מסתכל עליו ואפילו קצת מתבייש...".

• • •

רועי סנדלר \ בן 24, זמר ובעל חברת ההפקות "סנדלר הפקות", מתגורר בראשון לציון. בזוגיות עם הדוגמנית, השחקנית והזמרת אנה זק. פרץ בגיל 17, עם הוצאת אלבומו הראשון "מהלב" וכיכב בדוקו־ריאליטי "פושרז". בין להיטיו "אוהב אותך יותר" ו"היה לנו טוב". לאחרונה הוציא את הסינגל החדש "טן טן" (TEN TEN) וכיום מופיע ברחבי הארץ

shirshirziv@gmail.com

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר