שיר אלמליח: "מישהו פנה ושאל אם תמורת 200 אלף שקל אסכים לשכב איתו"

הדוגמנית והפרזנטורית פינתה מזמנה כדי לענות על שאלות גולשים סקרנים, ובין היתר חשפה הצעה נבזית במיוחד שקיבלה לכאורה מאיש עסקים ישראלי

שיר אלמליח, צילום: ערן לם

שיר אלמליח פצחה בסוף השבוע האחרון בעוד סדרת שאלות ותשובות עם 533 אלף עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם. הפעם, נתבקשה הכוכבת לשתף את הגולשים בדעתה על סערת הביקיני של עדן בן זקן. נוסף על כך סיפרה אלמליח על הצעה שקיבלה מצד גבר שהציע לה סכום כסף גדול תמורת יחסי מין.

"מה את חושבת על התמונה של עדן בן זקן והביקיני?", נשאלה הדוגמנית, שנמנעה עד לאותו רגע מלהתייחס לנושא. "שכל אחת יכולה לעשות מה שהיא רוצה, ומה שעושה לה טוב. עצוב מאוד שידם של אנשים קלה על המקלדת", הביעה צער. "יש תמונה שצילמת פעם ושלא היית מצלמת היום?", דרשו הגולשים לדעת. "זו תמונה שצולמה לפני עשור שסביר להניח שהיום לא הייתי מצלמת. מנגד, לא מתחרטת עליה", הבהירה שיר על רקע תמונה שלה בעירום מרומז.

בהמשך סיפרה על הצעה ביזארית ומשפילה שקיבלה לדבריה מגבר בעל כוח והשפעה. "מישהו שלא אזכיר את שמו שיש לו חברה מאוד גדולה בישראל פנה לסוכנות שלי ושאל אם תמורת מאתיים אלף שקל אסכים לשכב איתו. התכווצתי. לא האמנתי למה ששמעתי. זה לא גרם לי להרגיש רע, אלא להיות בהלם", סיפרה שיר.

לא מעט שאלות שהופנו לאלמליח עסקו באהבה. גם השאלה הבאה סבבה סביב אותו עניין: "אם לגרוש שלך תהיה זוגיות אחרת, איך תרגישי?". "אני התגרשתי בידיעה שהוא ימשיך את חייו ואני מאחלת לו למצוא מישהי שמתאימה לו, שתהיה נכונה לו, ותהיה טובה גם לילדים שלי (חסר לה שלא)", סיימה באיום מחויך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר