"אם אחד הילדים שלך ייצא מהארון?": שיר אלמליח עונה על שאלה מורכבת

ערב לפני הוולנטיינ'ס דיי, החליטה הדוגמנית לפתוח את הלב ולענות לגולשים על שאלות אינטימיות במיוחד

שיר אלמליח, צילום: גורן ליובונצ'יץ

בסשן שאלות ותשובות שקיימה אמש (ראשון) עם 531 אלף עוקביה, נשאלה שיר אלמליח על צילום ההיריון בעירום שפורסם על ידה לפני כמה ימים ברשת ויצר סביבו רעש גדול, על חיפוש אהבה חדשה אחרי הגירושים מבעלה ואבי ילדיה מייקל זנזורי, על המחשבה שלילדיה תהיה אולי אם חורגת בעתיד, ועל איך תגיב אם אחד מילדיה ייצא מהארון.

• המבצעים הכי שווים באופנה

השאלה הראשונה שנשאלה אלמליח הייתה כאמור בנושא תמונת ההיריון בעירום שפורסמה באינסטגרם לפני כמה ימים וזכתה לסיקור תקשורתי רחב. "איך היה לך להצטלם בעירום בהיריון?" נשאלה. "כשהצלמת היא אלה אוזן, הכל מרגיש נוח וכיפי! התוצאה אמנותית, וזו אחת התמונות שיותר נהניתי לצלם", שיתפה.

השאלה הבאה שנדרשה אליה שיר הייתה בנושא אהבה חדשה אפשרית, אחרי שזו התגרשה מבעלה מייקל לפני קצת פחות משנה. "את יוצאת לדייטים? מחפשת אהבה?", הסתקרנו העוקבים. "אני לא מתחברת לדייטים", הכריזה. "מרגיש לי כמו אודישן. לשבת עם בחור שאני לא מכירה, לענות על השאלות שלו או ההיפך. מרגיש לי לא בנוח. והמחשבה שמישהו לא ימצא חן בעיניי ואני אתקע באי נעימות בלי לדעת מה לעשות.. לא, לא. בעיניי אהבה זה משהו שמגיע בזמנו ועל הדרך. נוצר קליק עם בנאדם וזהו. לא חושבת שצריך לרדוף אחרי זה", סיכמה.

שאלה נוספת שנשאלה אלמליח הייתה בעניין ההתמודדות עם המחשבה שאולי יבוא יום ולילדיה תהיה דמות אימהית נוספת שתפציע בחייהם בעקבות אהבה שימצא הגרוש שלה. "איך תרגישי שלרפאל (בנה של שיר; י"ד) תהיה עוד דמות נשית (בת זוג) בחיים שלו מצד הגרוש שלך?". "זה משהו שלקחתי בחשבון לפני שהתגרשתי", השיבה אלמליח. "הגיוני שתהיה אחת כזאת. מאחלת לעצמי ולילדים שלי שהיא תהיה טובה אליהם – זה הכי חשוב לי", הדגישה.

הגולשים התעניינו גם ביחסה של אלמליח לאפשרות שאחד מילדיה ייצא מהארון בעתיד. "אני אתמוך בילדים שלי בכל מה שירצו להיות", הצהירה. "אלמד אותם ללכת תמיד אחרי הלב, להגשים את החלומות שלהם. אני אהיה פה תמיד כדי לעזור ולתמוך בכל מה שיידרש", הבטיחה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר